torsdag 14 april 2011

NYHETER I NÄTBUTIKEN

Äntligen har jag haft tid att lägga ut lite vårnyheter i NÄTBUTIKEN och det blev en hel del i favofärgerna just nu...rosa och turkost





Rara sommarstugor till småfåglarna och så en mix utav olika lyktor i dessa färger, både stora och små :)








Den här boken är underbar, har den som gästbok på Bossgård, innehåller "snusbruna" vackra sidor och har klädda pärmar på insidan med ett brunrandigt papper...ljuvlig är rätta ordet


Så till denna fina...älskar denna sko, hos mig hänger den i hallen på en krok



En annan favorit..den här finns i vattenhålets kök :)



Vad vore livet utan rosor...nada...små rara pilleraskar




Det här är bokmärkeskort som man kan skicka och till detta kort ingår brevpapper och kuvért





VÄLKOMNA på besök till NÄTBUTIKEN Romantiska Ting, kramen från eran VIOLAN

15 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Oj, oj, så mycket snyggt! Gillar verkligen allt som är turkost!

Mvh
Frida

Kamomilla sa...

*likelikelike*

Monika sa...

Hallå Där! :o)

WOW! Här fann jag mycket fint! Måste nog ta en titt i din närbutik också. Länge sedan jag var där och botaniserade :o)

Ha det gott!

Vårkramar

Monika

Snögården sa...

Hej!
Så mycket vackert.Det ska bli riktigt kul att träffa er.Jag har nu fixat barnvakt, Gubben är i Spanien då .
Hör av mig på telefon.
Ha en bra kväll.
Kram Anni

Anette sa...

Hej Viola
Kul med nytt måste in direkt o kolla
Ha en toppen kväll
Kramen Anette

Frøken Anker sa...

Dejlige billeder, og lige i skønne vårfarver.Dejlig romantisk :-)

Hav en dejlig aften. Nu håber jeg, våren er på vej tilbage igen

bakom berget sa...

Tjingeling i solskenet! För visst har du väl sol idag? Så mycket fina nyheter du visar. Man blir sugen på mycket av det där. Ha en skön fortsätting på dagen.
Puss o Kram!

EM sa...

Så mycket fina saker du fått in. Älskar den turkosblå fågelholken!
Och de turkosa lyktorna...
Jag tror inte du har visat nåt som jag inte gillar, förresten.
Hoppas du också har en underbart solig dag. Nu ska vi gå på en familjepromenad och kolla en sommarhage. Kamera o hund ska med, så klart.
kram elsamarianne

Lilla Rummet sa...

Ååh, så mycket vackert du fått in. Turkos är en vacker färg.
Rosor i alla dess former är en favorit hos mig.
Önskar dig en skön helg.
Kram Britt

Elsa och Helena sa...

Kommer snart och kikar... och rosa och turkost är snyggt. Fina små hus till pippi fåglarna också!

Här har man sytt en gardin, slagit sönder en lampa...livet leker med andra ord...stön! Puss

STENLYCKA sa...

Kram och allt det bästa till dig!
Ha en bra kväll och helg!
Raina

Härliga Livet sa...

Vad mycke fint. Ha en skön helg. Kram pernilla

Bitte sa...

Rosa och turkos är verkligen vårfärger, jag gillar båda! Fågelholkarna är jättesöta, om jag var fågel skulle jag vilja bo i en rosa holk :-).

Boken var verkligen vacker!

Ha en riktigt skön helg!

Många kramar
Bitte

Nyanser av vitt sa...

åååååååå så mycket fint som vanligt.
Ha en underbar helg.
Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Fina nyheter, det börjar bli dags och piffa upp ute. Lite lyktor i träden kanske, dina lyktor skulle skimra fint i skymningen.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria