söndag 5 augusti 2012

REAN UTÖKAS OCH NYA VAROR ANLÄNDER

 Morrn, ett litet snabbesök på bloggen...måste ju bara visa vad som händer i butiken..igår plockades upp många nya varor..här visar jag några..:)
Denna helt ljuvliga ängel..ett stort kort med ram som kan stå på en byrå eller skänk....helt underbart...



 Nya ramar...vadå..rara...härlig patina och form på dessa..



 Ett bordsur som är annorlunda..tala om att det ser antikt ut...kanske från drottning Viktorias tid..får engelska vibbar...





En bedårande bokgömma som finns i 2 rejäla storlekar...likaså den med kartan..







 Dom här tavlorna hann jag aldrig skriva om..dom tog slut samma dag som dom kom..men nu finns dom hemma igen..vad säga..dom är helläckra...lovar...




 Ni som brukar besöka butiken ser att skåpet fått en rejäl uppfräschning :)




 Så har dessa lådor i zink plockats upp...vill ha hela serien...habegäret är väckt igen...





Och rean fortsätter och nya varor plockades fram igår..här ska tömmas lager för att få plats med allt det nya..så ni kan fynda rejält..många av dessa varor finns fortfarande hos mina leverantörer...
Här visas bara en liten del utav rean... 






Måste bara berätta..har hittat en ny dansk leverantör..blev köpgalen när jag fick se sortimentet och till superba priser..har lagt in en order för 20 000 DKK..tala om att det kommer att komma massor utav olika lampor, bord och stolar in industristilen..kanske det finns inne redan om en vecka...bilder kommer...lovar..längtar och väntar :)

Ha en skön söndag och VÄLKOMNA till butiken, KRAM från VIOLAN
UJUJUJUJ....det blev långt idag....nu börjar det låta utanför..grannen/restaurangen har en heldag med massor utav lokala band, en musikdag alltså :) kommer nog bli en hel del besökare idag....

9 kommentarer:

Hanna sa...

Så roligt med en ny leverantör. Du visar så otroligt fina saker från din butik.
kram
Hanna

lisashus sa...

Oj, så mycket nytt - igen!!! De där lådorna var verkligen läckra!
Kanske tittar jag in en sväng under dagen!
Kram
LIsa

Nyanser av vitt sa...

Så mycket fint. Spännande med ny leverantör. Kanske nåt för min lilla nätbutik.
Sköt om dig darling
Kram

Unknown sa...

Så mycket nytt du fått in och ser allt en massa vill ha saker även på reabordet :).
Kul med en ny leverantör.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Hajan sa...

Jag väntar till närmare Jul att
komma har mina barn sagt.
Nej men just nu är det illa ändå så att säga.
Kram från mig.

Betongglädje sa...

Oj mycket fint igen... jag verkar visst tycka bäst om dom nya varorna ;)
Ha det gott, du tar väl någon ledig dag nu ibörjan på veckan!
KRAMIS Camilla

EM sa...

Så fina saker du fått in, och det ska bli så spännande att se vad du hittat hos danskarna...
Idag tog vi en tur för att titta till kommande boendet, och det händer massor där. Två månader kvar, och snart är det dags att börja packa. Så ska äntligen lampan jag köpte hos dig få en plats. Har inte velat ta fram den här på gården, för jag är själsligen redan på väg härifrån...
ha en bra kommande vecka
kram elsamarianne

Elsa och Helena sa...

Oj, så mycket fint du har fått hem. Hoppas det kommer massor av kunder från granngården:) Ha det snygging!

KRAMAR

Mamma C sa...

Mycket fint och läckert som vanligt. Ska bli spännande att se det nya som du beställt.
Kram Mamma C