torsdag 24 april 2014

BORT MED PÅSKEN

God Morgon, nu märks det att högsäsongen har börjat ta fart, många besök igår även fast det är mitt i veckan och det är ju alltid lika roligt när denna säsong är tillbaka
Har roat mig med att plocka bort påsken och nu är jag och tullar på sommarlagret och har plockat fram dessa stora fat som jag tycker är så vackra




Har dom även i grått och turkost och nog är det är det ett sommarfat alltid, underbara färger

Är på g in till staden för att uträtta massor utav ärenden innan jag öppnar butiken





Önskar alla som tittar in en trevlig dag, ännu en dag med sol...vilken vår vi har..helt fantastisk, kram VIOLAN



6 kommentarer:

Ett ögonblick sa...

Verkligen ett ljuvligt fat, såg det på FB också och blev nog lite kär:)
Efter en kylig morgon börjar det nu värmas upp, av en sol som verkligen strålar idag.
Jag skulle också gjort en resa till stan idag, fast Borås, men min ena dotter fixade dom ärendena åt mig, så jag kan stanna kvar på landet och njuta fågelsång istället:)
Ha det gott och trevlig helg!!
kram lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket fint fat, jag använder ofta stora fat för jag gör alltid "platta" sallader. Gillar färgen också.
Kramar
AnnaMaria

Photo by Maria sa...

Åh vilket snyggt fat.. Kan tänka mig att det turkosa (en färg jag älskar) är lika snyggt.. =)

Kram Mia

Mamma C sa...

Dom var inte bara snygga utan jättevackra dina fat.
Kram Mamma C

G:a Affären sa...

Men så fint fat, både färgen och storleken! Vackert att ta plats så där på en gammal stol.

Önskar dig en fin helg!
Kramar
Cia

Hajan sa...

vi pratade i går min dotter och jag, om vi skulle ta oss en tur till Dig. Bara alla göromäl bliver klara.
Det är så länge sen

Vi får se, jag har ett önskemål till Bråviken och Sjöstugan.
>Men vi har en student först i Juni.
Men drömma kan man ju göra.
stor kram från Hajan