fredag 27 februari 2015

URGALEN


Morrn på er, urgalen är jag, ett rätt namn på mig. Tror banne mig att jag har en klocka i varje rum...näää faktiskt inte på toan för där jag har jag satt gränsen. Räknar man ihop Bossgård med vattenhålet så lär det bli totalt ett 20-tal ur så detta är bara hälften utav min samling

Genom åren har jag dessutom bytt ut en del, sålt av och nya har kommit in. Vet inte vad det är som gör att jag faller för klockor men det är något tydligen som tilltalar mig väldans mycket.

Nu ska Malte och jag ut på tur för att sätt upp anslag om VÅRMARKNADEN

Ha en härlig fredag och är så glad att ni kommer ihåg mig efter den långa pausen, kram på er, VIOLAN

4 kommentarer:

Hajan sa...

Men lilla vän inte glömmer vi Dig, och absolut inte Malte heller.
Det är väldigt lugnt på Bloggsidan
måste jag nog säga. Det är inte
många som kemmenterar heller.
Malte ja, han mår väl som han förtjänar "jättebra " hoppas jag.
kram Hajan

bakom berget sa...

Men en före detta klocka har du allt på toan. Fast den är ju 'urtagen' förstås. Hi hi hi

Kram på dig!

Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Säger som Hajan, vi kan ju inte glömma dig och Malte. Det är alltid så roligt och se dina inlägg. Jag är imponerad av din klocksamling, jättefina.
Kramar/AM

G:a Affären sa...

Det är en tröst för mig när någon har mer av något! Och så fina ur du har! Nu är det så att jag har faktiskt en klocka på toa, men sammanlagt finns det inte alls så många ur i huset. Däremot speglar! Förmodligen studsar all energi runt, runt i hela huset, inget Feng Shui- tänk här inte.

Kramar /Cia