lördag 10 oktober 2015

EN USEL BLOGGARE



Hej på er. Här kommer några rader från den där dåliga bloggaren som knappt finns här i blogglandias värld men det har sina orsaker...väldans mkt att stå i när höstens alla varor anländer och dessutom arbetas det för fullt med julmarknaden som infaller om ca en månad.

Sedan har livet bjudit på ledsamheter. Min svärmor dog föra helgen och Malte är dålig. Han har problem med sina bakben som inte riktigt vill bära honom så just nu är inte livet så där uppåt utan det är mkt oro och depp men hoppas det vänder snart igen. Livet är ju en berg och dalbana...kram på er

4 kommentarer:

Hajan sa...

Det var inte roligt lilla vän. Eftersom jag vet vem Malte är, så tycker
jag det var tråkigt. Att vi älskar honom beror ju på dig, som har gestaltat hobomn
så bra i alla år.
Tråkigt med din svärmor också förstås. Nu måste ni vara starka mit i allt till Jul
och sådant.
Tänker på Dig, det hjälper väl inte så mycket, men min tanke är god
hoppas Du känner det.

Anna sa...

Vem är inte en dålig bloggare...
Det var tråkigt att höra om både svärmor och Malte.
Ta hand om er så gott det går!
Kram Anna

Mamma C sa...

Det var tråkigt att höra. Men som du säger, går livet som en bergodalbana ibland.
Kram Mamma C

Erikslundsliv sa...

Så tråkigt för dig! Hoppas att allt blir lite roligare snart. Jag får ju följa dig på Instagram i alla fall och det går bra det också!
Kramar, Ann