tisdag 16 februari 2016

KNÖKAFULLT

 God kväll, nu är det bråda tider i butiken. Brottas med samma problem efter varje mässa när varorna kommer pall efter pall...hur ska jag få plats med allt





Ett trevligt problem, känns som det är julafton för jämnan men nu börjar butiken bli knökafull och även denna vecka kommer tre pallar med varor och väntar på mera
 





Så nu börjar det bli trångt och jag trixar och flyttar varor varje vecka för att få plats med flera...dessutom har påsken börjar komma fram och det kräver ju oxå sin yta
Men som ni ser så är det mkt blått i vår, att mixa olika nyanser blir så vackert. Älskar det blå...
 



Om en månad är det butikens vårmarknad 19/3 och det har aldrig varit så många utställare som denna marknad. Glädjande att den växer för varje år och innan dess ska jag ordna några kundkvällar, lutar år 14-15/3

Nu blir det tv-fåtöljen, gillar serien på ettan med familjer som är på resa, ha de, kram VIOLAN

12 kommentarer:

Hajan sa...

Jaa, det måste ju kännas som Julafton med alla dessa nya varor.
Så mycket snyggt, och visst är det roligt med färger.
Ha det bra, och kämpa inte på så Du får ont av set.

kram från Hajan

Erikslundsliv sa...

Så fint med blått och din butik ser underbar ut! Måste försöka ta mig dit i sommar!
Ha en fin dag!
Kram, Ann

Mamma C sa...

Jisses, så mycket fint du fått in.
Kram Mamma C

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åhhh vilket angenämt bekymmer :) att få plats med alla vackra varor du fått :)
Skämt o sido, jag förstår att det kan bli bökigt!
Hoppas du har en mysig kväll :)
Kram Jessica

Hajan sa...

ÅH SÅ MYCKET FINT TILL SALU. SNART HAR DU HAFT ALLA KÖPLYSSNA DÄR, DET ÄR
JU JÄTTEROLIGT.
JAG HAR BLIVIT EN JÄKLA INNEKATT, VILL INTE VARA MED NÅGON STANS.
DET ÄR SÅ MYCKET URSÄKTER FÖR ATT SLIPPA VARA MED.
JAG TRIVS I MIN LILLA KOJA, OCH MÅR JU SKAPLIGT I ALLAFALL.
KÄNNER ATT JAG FÅR VARA MED EN VÅR TILL, DET ÄR SKÖNT I ALLAFALL.

LYCKA TILL MED DINA VAROR, ÖNSKAR HAJAN

toves sammensurium sa...

Å så herlig med alt det nye,alt vårlige,alt det fine!Selv om det føles fullt er jeg sikker på at de fine tingene frister kundene og de forsvinner fortere enn du tror!!!! Og tenk bare en mnd igjen til vårmarknad.Atter en gang sitter jeg og tenker at der skulle jeg ha vært!!!!!! Så kult at det bare vokser og vokser med utstillere :))))
God helg !!!!
Toveklem :)

Jacob William sa...

What a good blog you have here. Keep Your Work Up....
________________
kristen stewart hot

Thyde Living sa...

Hej, hvor ser det fint ud, jeg er meget glad for de grå og dusch farver - ser rigtig godt ud
God dag
Glad for at følge dig :O)

Uouo Uo sa...

Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


great work

تصميم مواقع





good job Beautiful! :)

حراج السيارات

Thyde Living sa...

WAUW, super fint og hyggeligt her hos dig - altid
God weekend
Annette

Hajan sa...

Saknar dig i bloggvärlden. Längtar du inget tillbaka, jag kollar
lite här i alla fall.

ha en trevlig helg önskar Hajan

Veronica sa...

Hoppas du har det bra och hunnit med lite ledighet i sommar. ❤️ Veronica