onsdag 26 september 2012

HÖSTMÖRKER


Hallå där ute i blogglandias värld..äntligen tid till att få ner några rader..här är det mest jobb som gäller fortfarande och just nu jobbar jag med kundkvällarna som infaller nästa vecka :)
Hallfönstret inne på Bossgård har bytt skepnad..kunde inte låta bli....kommer ju nyheter varje vecka..




 Lampan, lilla flickan, krukan och stakarna kommer från min butik..tog igår dessa bilder i kvällsmörkret..inte lätt att ta bilder på fönster i gamla hus...det är snett både här och där :) men det är ju charmen..





 Som ni vet så är jag ingen vän utav hösten och framför allt inte i år efter den sommarens väderlek...hade hoppats på en varm och solig september men tji fick jag...då hoppas vi på lite brittsommar i oktober då..men har något att se fram emot..åker till Spanien en vecka i oktober...blir en välförtjänt semester efter att ha jobbat hela sommaren..




Den där betongkrukan med sin rostiga bård ihop med de stora betongstakarna...mmmmm....
förstår ni väl att jag inte kunde stå emot..:) ha en fin dag där ute, kram på er, VIOLAN


13 kommentarer:

bakom berget sa...

Såå fiiint! Ja, här öser regnet ner och inte ens hundarna vill gå ut och lyfta på benet. jag förstår dom.
Jag förstår att du ser fram emot Spanienresan. Nu kan det verkligen behövas lite sol och värme efter den här skitsommaren. (Vädermässigt alltså :o) )

Förresten så tänkte jag att jag skulle slå en pling till dig snart.

Ha en mysig dag!

Kraaaam!

Rosa i huset i vitt sa...

ha en bra dag ..blåser och regnar här inte kul när man ska jobba kväll..men det får ju gå

kram Rosa

fianathome sa...

Så fint fönster.
Är så fina de där krukorna.
Du måste ha saker ända upp i taket i din butik :)) eller så försvinner de med en virvelvind så fort de kommer in genom dörre :P
Ha det så gott
kramelikram
Fia

Fågel Blå sa...

Härliga bilder från dej!
Ha en fin dag
Kramar Kathrine

Hanna sa...

så jätte fint i fönstret.
kram
Hanna

Linneskåpslycka sa...

Jättefint i ditt fönster:)
Håller med dej att höstrusk kan man vara utan.Hoppas på en varmare höst:)
Låter härligt med en sol-semester;)

Ha det gott
Kram

Anna sa...

Gamla fönster är så vackra! Ditt är ljuvligt! Men ååååh, så avundsjuk jag blev på Spanien...Jag känner samma som du inför hösten...
Kram Anna

Snögården sa...

Hjälp så mycket fint! Ses på måndag.
Kram Anni

Mamma C sa...

Den veckan är du verkligen välförtjänt så dant som du jobbar i din fina butik.
Kram Mamma C

skifferhuset sa...

Ja men snett å vint är ju så charmigt! En riktig fin oktober vore ju drömmen!Kram Irene

Elsa och Helena sa...

Du gör så fint Vännen...och det beundrar jag varje dag på FB:)

KRAMAR

Roses & Angels sa...

Tack underbara du♥ Å du visar så mycket fint så man blir helt galen här. NU har jag kommit på en ny idé igen ahahah SKA visa snart. PUSSEN

G:a Affären sa...

Hallfönstret är ju så fint!
Förstår dig; betongkrukan och stakarna är oemotståndliga.
Ni verkar ha mysigt under kundkvällarna, jag önskar jag bodde närmre Bossgård.
Det låter skönt och välbehövligt med en vecka i Spanien efter den här sommaren. Men hur blir det med Malte då?

Trevlig helg!
Cia