fredag 14 september 2012

REGN OCH RUSK


 Morrn, vaknat till en "ruskig" dag...höstrusk..är det ..regn och blåst så vilde Malte har fått nöjt sig med gräsmattan så länge..hundturen får vänta en stund..




Då är det bättre att få kura i sköna biblioteksfåtöljen med en kopp te...ihop med blogg :) Fönstret i detta rum har bytt skepnad....beror på att hallfönstret fått en ny look :) för mkt fint som kom in i butiken igår...kunde inte låta bli...men det får ni se i ett annat inlägg...





 Annars händer det inte så mkt...det är mest varumottagning jag bedriver..fått 5 sändningar denna vecka och det kan komma mera idag...men det får gärna vänta tills det blivit bättre väderlek





Sänder en stor kram till er alla...det är inte så mkt VIOLAN längre på bloggen...och enda förklaringen till detta är tidsbrist..ha en fin helg, VIOLAN
 

15 kommentarer:

OlgaA sa...

Ha en trevlig helg trots rusket!!!

Kramar/Olg@

Fågel Blå sa...

Hej Viola!
Fina bilder,,, låter mysigt att mysa med en kopp the!
Här är det också regn och rusk!
Så jag myser jag me!
ler!
Önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

bakom berget sa...

Ja, vi har lika ruskigt här oxå. Men det kan ju vara mysigt om det inte håller i sig mer än en dag. Helgen ska ju bli fin sägs det.
Jag får nästan tvinga ut mina grabbar idag. Snabbt ut, upp med benet och in igen.

Ha en skön helg nu!

Stor KRAM.

EM sa...

Var sak har sin tid, du vet...
Skönt att kunna slappna av lite, och en kopp te brukar fixa det mesta, som dom säger...
Lilleman är ingen fan av detta väder. Han sprang snabbt ut, vände och hoppade direkt upp i husses säng. Där vilar han nu på kudden... men det gör inget, för det är inte min säng, haha.
kram elsamarianne

lisashus sa...

Ja, riktigt ruskväder idag! Det blir en innedag och kanske en brasa!
Helt rätt att mysa med en kopp te inomhus istället!

Ha en fin fredag!
Kram
Lisa

Linneskåpslycka sa...

Här ä´re ruskväder idag med-huu.
Hoppas det blir bättre till helgen:)

Ha det gott:)

kram

Rosa i huset i vitt sa...

kikar in och önskar dig en bra helg
själv ska jag jobba men det är trevligt det med
ha det bra
kram Rosa

Hajan sa...

jättefina bilder,samma skitväder
här med.Men vädret rår man ju inte på som v'äl är,eljest vore folk osams om det med
trevlig helg
kramar

Cajsas Faster sa...

Jag tror helgen blir bättre:)

Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker du uppdaterar bra trots mycket jobb. Samma ruskväder här igår men det drog bort snabbt, på em sol. Som lyser idag också.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

En fin helg önskar jag dej och vilde Malte. Kram

Mamma C sa...

Idag skiner solen och det ska den visst göra i morgon med.
Ha en fin och bra helg.
Kram Mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men idag bjöds det allt på sol:)

Kram Annica

katha´s kortmakeri sa...

Hoppas du kunnat njuta lite av helgens fina väder.
Men du har nog fullt upp med kunder som tar hem allt du beställer och packar upp.:)
Ha de gott!
Kram Katha

skifferhuset sa...

Hej vännen! Skönt med en stunds avkoppling för dig! Ha en fin vecka! Kram Iréne