fredag 12 oktober 2012

MINA FAVORTIFÄRGER


Hallå där ute igen...har ni sett...lyckats fått till 3 inlägg denna veckan..verkar som jag tagit mig ur bloggdvalan :)

 


Dom här bilderna tog jag idag..ett nystädat kök i butiken...det här är min mix just nu..både i butik och hem..mina favoritfärger..



  
Kan inte få nog utav det murriga..rost, svart brunt, petrol...så läckert ihop..
 




 Och dom sista kuddfodralen som kom igår väcker habegäret igen...finns i gråsvart, petrol och rost...himla läckra...





Blir inte så många fler rader än så...för nu kommer det kunder...ha en härlig fredagskväll...vem vet..jag kanske klämmer till med ett inlägg till när jag har ångan uppe :)))) kram på er, VIOLAN
 

22 kommentarer:

katha´s kortmakeri sa...

Ja de gäller att smida medan järnet är varmt....
Och du vet att du väcker vårt ha begär...
Ha en skön kväll.
Kram Katha

salige lavendel sa...

SNØ allerede?? Oj oj, det var tidlig. Hoppas det er lenge til snøen kommer hit...Jeg bor i en del av landet som er ganske mild, så mine rosor blomstrer for andre gang, og jeg vil selvsagt inte at snøen skal ta livet av mine rosor enda!!! Ja ja, man får ta det som kommer...Fine bilder du viser, petrol fargen er så kul!

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, så härliga färger! Tänk vad härligt med variation. Nästa höst vill vi ha andra färger, kul med förändring i allt det monotona!
Trevlig helg!
Carin

Ett ögonblick sa...

Nej, snö vill vi inte ha än!!!
Verkligen fina färgkombinationer, rött och petrol är superläckert!! och tillsammans med brunt, svart och vitt. Så fint det ser ut i ditt butikskök!!
Jag önskar Dig en fin hösthelg! och många kunder:)

kram lisamaja

Unknown sa...

Blott i olika nyanser gillar jag och funderar på att plocka in det lite mera hemma. Hade mycket blott i vårat förra hus men där vi bor nu har det inte funnits en pinal i den färgen.
Önskar dig en fin lördag och hoppas du har bättre väder än oss.
Kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är inte konstigt att du har fullt upp med kunder, du har en härlig mix av saker. Och i färger som man så gärna vill ha.
Mitt fotouppdrag var bara en engångsgrej, du har inte missat något.
Stor kram
AnnaMaria

Photo by Maria sa...

Gillar med de murriga, härliga och mysiga färgerna..
Jättemycket av fint du har i din butik.. Skulle lätt kunna göra mig utfattig..

Kram Mia

Cajsas Faster sa...

Bloggdvala är det här också.
Vackra saker har du iallafall!

Kram Marie

Lilla Källängen sa...

Så fina färger..murriga färger hör hösten till tycker jag, blir så mysigt då:-)
Ha en riktigt fin kväll
kram Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan kikar in och önskar
fortsatt trevlig helg
kram Rosa

Mamma C sa...

Ha en fin lördagskväll och en toppenbra söndag.
Kram Mamma C

Fågel Blå sa...

Jag kan bara säga LOVELY allt som du visar är så fint!!!!
Och jag gillar också dessa färger,,
Hoppas din helg blir som du vill!
Kramar Kathrine

Mycket annat & lite betong sa...

Ja, det är fina höstfärger!

Hoppas att det blev en rolig fest, med Clabbe och allt!
Agneta

Snögården sa...

Hej!! Det är helt ok, får leta vidare.... Hoppas alltär bra med dig..

Kram

Hajan sa...

jag vill bara önska en trevlig helg,
för tusan utan snö förstås.
Det får dröja ett tag till,eller hur.

Elsa och Helena sa...

Håller med härliga färger tillsammans. Du får till allt så snyggt:) Här är grå mulet och tråkigt. Lika så bra att man ska jobba;) KRAM till Dig och Malte och Mr. T.

skifferhuset sa...

Bäst att passa på när ångan är uppe! Hihi "lyxhustru" då har man att göra, eller så fixar man saker att göra! Hoppas du hade en rolig kväll i Norrköping med Clabbe!! Kram Iréne

Unknown sa...

Oj så mycket fint och härliga höstfärger! Ja brödet flev riktigt gott, det måste du prova! Ha en skön söndagkväll! Kram Marina

Hanna sa...

så mycket fint.
ha en bra kväll.
kram
Hanna

Rut och Signe sa...

Yes, så fina färger! Jag har nästan ingenting längre i vitt utan bara varma färger i hemmet. Gillar rostiga färger och grått. Ha en skön söndag och nu blir det solsidan!

Elsa och Helena sa...

God Kväll...nu är förvirringen total, trodde jag skrev en kommentar imorse...har jag blivit dementer:)

Jättefina färger ville jag säga och härlig inspiration...nyss hemkommen från jobbet;) Natti Natt

Elsa och Helena sa...

God Kväll...nu är förvirringen total, trodde jag skrev en kommentar imorse...har jag blivit dementer:)

Jättefina färger ville jag säga och härlig inspiration...nyss hemkommen från jobbet;) Natti Natt