lördag 23 november 2013

NOVEMBERMÖRKER

 HALLÅ DÄR UTE, TITTAR IN FÖR ATT ÖNSKA TREVLIG HELG
IDAG BLIR DET INSTABILDER IGEN, TACK OCH LOV ATT JAG BÖRJADE MED INSTAGRAM FÖR ANNARS HADE NOG BLOGGEN VARIT NEDLAGD..FINA KAMERAN HINNER JAG ALDRIG TA FRAM NU FÖR TIDEN UTAN DET ÄR MIN I-PHONE SOM FÅR VARA KAMERA OCH
INSTAGRAM FUNKAR FAKTISKT SOM EN MINIBLOGG..MÅNGA BLOGGARE HAR JAG KONTAKT MED ÄVEN DÄR, OM NI INTE HITTAT MIG PÅ INSTA SÅ KAN NI SÖKA PÅ violan9




 NOVEMBERMÖRKER ÄR INGET FÖR MIG, ÄR NOG DEN TUFFASTE MÅNADEN PÅ ÅRET OCH SOM GOD TVÅ KOMMER FEBRUARI MEN MAN ÄR TACKSAM FÖR ATT ADVENTSSTAKAR OCH STJÄRNOR REDAN ÅKT FRAM...MAN FÅR JU STARTA VET NI NÄR MAN HAR SIN BUTIK PÅ GÅRDEN OCH FÖRRA HELGEN VAR JULMARKNAD SÅ DÄRFÖR ÄR DET REDAN ADVENT I ALLA MINA FÖNSTER, DET MILDA LJUSET GÖR DET LÄTTARE ATT STÅ UT MED MÖRKRET...




BILDERNA ÄR NYLIGEN TAGNA FRÅN MATSALEN OCH HÄR SER NI DET JAG SKREV OM FÖR ETT TAG SEDAN...KLÄDDE JU OM MATSALSGRUPPEN EN NATT MELLAN 22-01, SKULLE BARA TESTA EN STOL OCH SÅ KUNDE JAG INTE SLUTA, NÖJD MED RESULTATET BLEV JAG I A F 





HOPPAS NI FÅR EN SKÖN HELG, HÄR SKA JAG GÖRA MIG READY FÖR EN JOBBARHELG, KRAM VIOLAN

14 kommentarer:

lisashus sa...

Tur att vi har de levande ljusen!
Din matsal är sååååå fin!!!
Ha en fin helg!
kram
Lisa

Fågel Blå sa...

Så fiiiiint Du har det!
Underbara bilder!
Önskar dej en fin Söndag
Kram Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Håller med om månaderna, fast tvärsom, februari är värst.
Blev jättefint med nya tyget på stolarna, hela matsalen är så fin.
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Denna månad är värst tycker jag med. Så det är en hiskelns tur att det finns ljus som lyser upp. Ha en fin söndag.
Kram Mamma C

Mia, New Room Interior sa...

Helt enig, Instagram er genialt, og det blir jo akkurat som en bloggverden i miniformat :-) Flotte bilder, ha en strålende helg! KLEM

Katta sa...

Härligt med nattliga fotograferingar och inspirations-moments :D Stolarna blev så fina. Kram Katta

jennie sa...

Härliga foton, levande ljus är ju underbart nu på hösten :)

Ha en fin söndag <3 Jennie

PS. tävling på bloggen om en härlig Lunafigur! :)

Black Iris sa...

Vilken matsal.. Jösses så fin..

Kram Maidi

Elsa och Helena sa...

Ja kameran den ligger i sitt fodral, mycket lättare med mobilen. Tack för senast vilken fin julmarknad du ordnade! Rent nöje att sälja korv...god var den också:)

KRAMAR

Hajan sa...

Så "jäkla snyggt " och perfekt till den mattan.
>Jag förstår inte hur ni hinner allt nu för tiden.
ag gjorde ju mycket med när jag var i Er ålder.
Men Ni är super, super duktiga.
Kram från Hajan

NinaH sa...

Håller helt med om november! Hu!!
Men särskilt trevligt då att bli ögonstimulerad här hos dig!!;-)

EM sa...

Ja det var ju tur att du kom igång med Instagram ;-)
Själv är jag urdålig på det mesta nu, fb, insta o blogg... men har fått en liten nytändning på bloggen nu i alla fall. Känns så skönt att vi rett ut allt det där med var vi ska bo nånstans...
Nåt pyntande finns inte tid till. Här packas det istället...
må så gott
kram elsamarianne

Torpliv sa...

Ja, ljus i massor får man ha nu för att ta sig igenom mörkret. Det känns iallafall som om vintermörkret inte kom lika tidigt i år som förra året, så förhoppningsvis blir vintern inte riktigt lika lång i år. Hoppas på tidig vår... =)
Fantastiskt fint i din matsal, förstår att du är väldigt nöjd med resultatet. Vackert!
Kram Petra

idémakeriet sa...

Tack för din goa hälsning på min blogg.
Ja jag känner det där med Instagram och blogga.
Instagram fungerar så mycket smidigare och snabbare och tiden den är inte snäll mot oss som har eget nu inför julen.
Man måste ju prioritera:)
Hur går det för din mamma?
Kram Gerda