torsdag 10 juli 2014

MINA TONER

Triss i inlägg..tre dagar i rad har bloggivern hållit i sig, just nu tycker jag det är skönt att slå sig ner och skriva ett par rader






Men måste erkänna att jag är rejält trött på kvällarna efter intensiva dagar i butiken och värmen gör ju oxå sitt...just nu ser jag på Ernst och passar på att skriva när det är paus, bra mkt roligare än reklamen...
 





Idag blir det bilder från butikens varor och det här är min färgskala ihop med svart, love it






Redan fredag imorgon, har mkt att fixa inför lördagens invasion...det är ju premiär för Vikbolandsmarken och det är något nytt för mig, spännande..massor utav jippon i lilla samhället jag bor i

Hoppas ni haft en fin dag, kram VIOLAN

(Kan berätta att den vita taklampan som anlände i fredags sålde slut idag MEN under em kom en ny leverans..den var välkommen.... prata om flyt )

3 kommentarer:

Hanna sa...

så fina bilder
Ha en fin dag
Hanna

EM sa...

Full fart hos dig, som vanligt, Viola! Hoppas det blir en riktigt fin, men inte alltför varm helg.
kram elsamarianne

fianathome sa...

Fantastiskt fint allt du har och tar i. Härligt!
kram Fia