torsdag 17 juli 2014

NU ÄR DET INTENSIVT


God Morgon, nu vet man att man lever :-) idag firas mannen och imorgon börjar säljarna anlända och varutransporter kommer varje dag

Kanske inte underligt att vågen konstant pekar nedåt... men dom där kilona som jag tappat kommer jag säkert hämta hem igen när det lugnat ner sig





Tur att man har goa vänner och släkt som kommer att finnas här på lördag när det är finloppis/sommarmarknad...då vet vi att det blir otroligt mkt folk som kommer och det är ju givetvis glädjande, marknaderna växer för varje år :-)denna blir den största någonsin, över 40 st säljare är anmälda






Ska starta dagen här hemma ihop med snabeldraken, välbehövligt kan jag lova Underbart sommarväder denna dag, får hoppas jag hinner med ett dopp i poolen innan jag öppnar butiken, ha en skön dag, kram VIOLA


6 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Så spennende og gøyale dager du har for tiden Viola,som vanlig skulle jeg ønske jeg kunne være på markedet!!!!!!Det blir nok kanon!Men husk å pass på deg selv oppi det hele,ikke slit deg ut!!!!SPis godt,hvil innimellom og nyt karusellturen :)))
Toveklem .)

Unknown sa...

God morgon vännen!
Kanske dags för dig att dra lite i handbromsen och lyssna på din kropp.
Hoppas nu ni får en riktigt trevlig helg och så får du hälsa alla rara bloggisar från mig. Önskar jag hade kunnat komma men är så mycket annat nu tyvärr.
Många kramar Ing-Britt

Nyanser av vitt sa...

Tack för igår darling. Man hinner ju tyvärr inte snacka med någon men det är ändå så himla mysigt. Många stammisar också.
Kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fågel Blå sa...

Härligt med Framgång, underbart!
Önskar dej en fin Sommarkväll
Kram Kathrine

Hanna sa...

så fina bilder
Ha en fin kväll!
Hanna