torsdag 8 mars 2012

UPPE MED TUPPEN....

 Morrn, uppe med tuppen som vanligt, Malte är en morgonpigg hund :( att bli väckt varje morgon vid 5-tiden är lite kämpigt...
Igår kom det flera sändningar igen..en gigantisk pall från Miljögården, de resterande textilierna från Svanefors och så PB home...



Visar här några små glimtar..som ni ser har nu hissgardinen anlänt, likaså vimplarna och så har även kuddar, löpare och tygkassar kommit men det får ni se en annan dag :)
Har fått så härlig respons ifrån mina kunder över det vårpiffade köket...
 


 Dessa tavlor från PB home har oxå kommit, visst är dom fina med sina motiv och svarta ramar..
Likaså denna denna "väggstake" för blockljus..helt ljuvlig med sitt mönster och slitna look..måste nog bli ett par i matsalen..



Under fm blir det operation packa upp och märka varor..och vänta på flera sändningar...tur att modern var här igår och strök alla textilier...hon är guld värd min mor
Ha en fin torsdag, kram VIOLAN

14 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Godmorgon kära Viola!
Idag håller våren andan här, för snön faller tyst, tyst ned och gör hela naturen vit. Så tråkigt tycker jag, hoppas att den snart försvinner.
Mycket fina bilder på vackra saker!
Var rädd om dig!
Kram Raina

bakom berget sa...

God morgon vännen!
Ja, det var det samma här. Uppe med Tuppen. Det är så roligt att se vad mycket fint Du får hem. Jag ser lampor som frestar där, hmmm...
Va snäll hon är Din mamma som ställer upp när Du inte kan själv på grund av Din onda arm.
Ha en fin dag nu. Hoppas inte snövädre når Dig idag.
KRAM KRAM!

Anonym sa...

Så roligt att du fick hjälp av din mor.
Ha en fin packa upp dag!
Kram

Mariette sa...

Hej Viola!

Ja ännu kommer det många leveranser här med, roligt att hela tiden kunna fylla på med nytt!

Idag snöar det här,...fy alltså, men det sägs försvinna framåt eftermiddagen, men man undrar ju när man tittar ut! Hoppas du slipper sånt!

Kram Mariette

lisashus sa...

Det ser såååå fint ut i köket - så läckert med de ljusa pastellfärgerna! Jag förstår att kunderna är positiva!

Ja, tur att du har din mamma - hon är verkligen otrolig!
Lycka till med dagen!
Kram
Lisa

Rosa i huset i vitt sa...

Den väggljustaken såg läcker ut.
Ha en bra dag och vi får hoppas att vi slipper snön.

Kram Rosa

Mys och hemtrevnad sa...

så fina saker du packar upp...suger i min konsumtionstarm kan jag lova...kramis semlan

Unknown sa...

Störtälskar ditt vårpiffade butikskök :). Skulle nog kunna tänka mig allt i mitt kök.
Här faller snön och med det även humöret. Men de har lovat fint redan imorgon.
Ha de gott, kram Ing-Britt

EM sa...

Tråkigt med alltför morgonpigg hund. Sen jag stängde av elementet vid Lillemans sovplats så har han börjat sova hela nätterna. 23-07 i natt, är helt godkänt.
Så roligt med nya varor, verkligen vår-likt.
kram elsamarianne

Linneskåpslycka sa...

Ja du har fått till det så vårigt och fräscht i köket :)
Pasteller kommer visst på bred front iår:))

Här är det mindere vårigt det snöar:(

ha det så gott
kram från oss

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vi kommer tre personer på måndag, om allt är ok :) Så det får vi hoppas att det är...
Kram
Marie

Änglaskåp sa...

Så mycket fint som alltid här inne....väggljustaken var underbar.Ha det fint Kram Kicki

Mamma C sa...

Mammor är guld värda i mina ögon. Idag har det inte varit något vårväder.
Kram Mamma C

Eva Linnea sa...

Det blir en rosa vår i år. Jag kommer nog förbi på skärtorsdagen, innan jag sticker ner till Småland. Kram från Eva Linnea