onsdag 3 juli 2013

INSPIRATION


 God Morgon, vaknat till en vacker dag men alldeles snart blir det att återvända hemåt efter några sköna dagar i vattenhålet, 5 dagars jobb i butiken väntar...





 Idag bjuder jag på inspiration ifrån IKEA, brukar ibland kika in på deras sida med inspirationsbilder och ofta är det väldigt fina bilder där, riktigt ögongodis, bara andas sommar..

Annars är jag ingen vän utav detta varuhus, har nog inte varit där på flera år..men nu går jag och lurar på en matta så någon gång framöver ska jag nog bege mig dit för ett besök..






Nu blir det frukost och sedan dags att styra kosan hem till Bossgård, ha en fin dag, 
kram VIOLAN
 

6 kommentarer:

EM sa...

Man får ta de gottigaste bitarna från det stora möbelvaruhuset. Vi har köpt en hel del till lägenheten. Mest förvaring. Och Billy i olika tappningar har fått följa med hit från gården.
Lilleman har varit dålig på tre mattor idag, men jag lyckades rädda dem från värsta... en får tvättas, men... nu är han pigg och äter igen. Det var väl nån bugg i maggen...
kram elsamarianne

lisashus sa...

Jag håller med - IKEA har i alla fall läckra bilder och ibland hittar man ett och annat, icke att förakta!

Ha fina dagar i butiken!
Kul att du tittade förbi!
kram
Lisa

toves sammensurium sa...

Hvem trenger vel Ikea når man har slike fine butikker som til eksempel din????Mye mer personlighet og sjel over tingene du selger,og så mye roligare å handle enn på Ikea kaoset.Men..av og til må man.Jeg pleier å ende opp med å kjøpe kjøttbullor,kanskje litt lys og blomster - det blir det aldri nok av :)
Håper du har en fin uke!!
Toveklem.)

Unknown sa...

Jag föredrar din charmiga och personliga butik framför varuhusjättar, men visst händer det att jag besöker Ikea.

Vi har tipsat om din butik på vår blogg i ett inlägg om "värt att besöka i Östergötland". Hoppas någon extra person tittar förbi hos dig!
http://wila.nu/2013/july/kolmardens-djurpark-boda-borg-finspangs-badhus-norrkopings-visualiseringscenter-hoghojdsbana.html

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Då jobbar du idag då, fast har ni samma regn som vi så kan man lika gärna jobba. I alla fall kan man intala sig det...fniss
Ikea är pålitligt, och alltid fina inspirationsbilder.
Kramar
AnnaMaria

G:a Affären sa...

Oj så fina bilder de bjuder på. Annars har jag svårt för stora varuhus och köpcentrum, det blir liksom för mycket intryck för en lantis som mig. Ikea-besöken brukar sluta med ljus och servetter!

Kramar
Cia