onsdag 9 oktober 2013

KVÄLLSMYS I KÖKET

 God kväll, här kommer lite bilder från kvällens köksmys...det här är det bästa med hösten...att få tända alla ljus i kvällsmörkret




 Ni kan väl inte undgå att se vilka färger som ligger mig varmt om hjärtat...frossar i dom...älskar ju den oranga looken :-)





 Är så fint mot det murriga...tar upp det oranga i olika detaljer som ljus, växter och pumpor






Färger som gör mig glad :-)blir härliga kontraster mot det svarta och bruna..
Håller på och jobbar med kundkvällarna och anmälningarna trillar in för fullt...samt allt förarbete med julmarknaden..för om 1,5 vecka ska jag ha semester...nästa söndag blir det Spanien så det är mkt som måste vara fixat in jag lämnar Svedala





Önskar er en fortsatt fin vecka och trevlig helg, kramen från eran VIOLAN


8 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det går verkligen åt en massa ljus, nu är det redan mörkt när jag kommer hem på kvällarna. Härligt för dig att snart ha semester på varmare breddgrader.
Kram,
Regina

Fågel Blå sa...

Hello!
Så underbara bilder du visar, härlig känsla i bilderna,
ja här eldas det både med ljus och i vedspis och kakelugnar, mysigt tycker jag att Hösten är här, varje årstid har sin charm,
Igår var vi till min Revisor och lämna in handlingar till Bokföringen,
Hej och Hå det är mycket att stå i,
I helgen blir det Inköpsresa till Danmark, härligt.
Härlig helg till dej

Kramar Kathrine

EM sa...

Full fart hos dig som vanligt. Synd att det är en bit att åka, annars hade jag kommit på dina marknader och kundkvällar. Men som det är nu, så går all "ledig tid" till att åka till gården och fortsätta röjandet...
må så gott
kram elsamarianne

Ett ögonblick sa...

Jag fattar...orange!! ;)) Vackert!!
Fina bilder! mysigt och mycket värme!!

trevlig helg!!
kram lisa

Rut och Signe sa...

Mysiga bilder! Naturen bjuder på mycket fin färgskala och det är bara att passa på att njuta till det faller ner på marken. Om ett par veckor flyttar jag till en ny lägenhet som jag har köpt en liten bit här ifrån men centralt. I början av Västra Storgatan istället för i slutet av Östra Storgatan. Ska bli mysigt att få inreda och göra ordning något som jag äger istället för att hyra. Kommer säkerligen att dyka upp till dig sen när jag kommit på plats.
Kram Marie

Mamma C sa...

Härliga färger, här blir det Canaria nästa lördag.
Kram Mamma C

Katta sa...

Jag tycker det är en så skön harmoni med dessa murriga mjuka toner av färg. Gillar skarpt översta bilden med ugglorna i förra inlägget med :) SÅ skönt du kommer att få det i Spanien. Kram Katta

Eva Linnea sa...

Nu får du nog döpa om dig till "Violas vackra värld/vardag/villa" (eller nå´t annat lämpligt på v) snart!
Kram från EL