fredag 7 mars 2014

GOD MORGON


God Morgon, börjar med att tacka er alla för de fina kommentarer jag fick i mitt förra inlägg, blev alldeles varm om hjärtat över era rader och en tår trillade då och då...ni är otroliga på er respons, blir så glad..

Idag skall här planteras penséer. Nu törs jag ha ute dem på nätterna,flera veckor framöver lovas snälla nattemperaturer

Vaknande tidigt i morse, ovanligt för mig men jissis vad mkt jag fått gjort, nu skall jag och Malte ut i grannskapen och sätta upp anslag om vårmarknaden den 5-6/4. I år är det fler utställare än någonsin, marknaderna växer år får år...helt otroligt

Men innan dess ska jag avverka en semestervecka, har semesterstängt 15-21/3 och efter den hemkomsten kör jag igång med vårens kundkvällar som är väldans poppis, är faktiskt som en stor tjejfest med massor utav glada och trevliga kvinnor och massor utav rabatter samt dryck med % och utan och därtill lite tilltugg. Nu är det bara ett tiotal platser kvar den 24/3 och 3-4 den 25/3 så är ni intresserade så måste ni höra av er snarast.

Nu är det dags att ge sig ut på tur då, ha en härlig fredag, kram på er, VIOLAN
 

5 kommentarer:

lisashus sa...

Så fint det blev med alla blommor! Nu blir jag också sugen på att börja plantera lite. De har ju lovat både sol och värme i helgen!

Ha en fin fredag!
Kram
Lisa

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Härligt med vår och värme :)
Helgen lovar underbart väder här hos mig så jag håller tummarna för att det stämmer.
Stor kram på dig
Jessica

bakom berget sa...

Underbara vårblommor! Jag har ännu inte skaffat mig några. Kanske det blir i helgen. Jag slår dig en pling framöver angående besök i marknadshelgen.

Ha en härlig helg nu.

Kram Åsa.

Fågel Blå sa...

God Helg Till dej!
Kramar Kathrine

Hanna sa...

Härliga vår bilder
Ha en fin helg!
Hanna