måndag 14 november 2011

ETT STORT TACK!

God Morgon, nu har lugnet lagt sig på Bossgård om ni visste vilken helg vi har haft..vår julmarknad slog alla rekord sedan tidigare..

På lördagen hade vi så fullt i gårdsbutiken så det var problem att ta sig in..och logen var välfylld inte bara utav duktiga utställare utan även utav glada kunder


Här kommer några bilder från våra duktiga utställare...har ni sett vilka kronor och handstöpta ljus :)



Nog hade våra kunder massor utav fint att välja på..som vackra saker i betong..


Garner, kransar, stickade sockar, ljus....


Massor utav rara tavlor och vacker sameslöjd...



Här fanns det även underbara handgjorda kort


Kreativiteten hade verkligen flödat hos våra utställare...så mkt fint det fanns att välja på



Så jag tror nog att våra kunder blev mer än nöjda :)




Ni ser ju själva så mkt rart det fanns att inhandla :)

Så idag är det en trött men mkt nöjd Viola som sitter i hallsoffan och tar igen sig MEN alldeles snart måste jag ringa leverantörerna,,,mkt utav varorna tog slut igår :) det blir att ta hem ett par pallar igen....

Tack släkt, vänner, utställare och alla glada och positiva kunder för en härlig och lyckad julmarknad, finns nog bara ett ord för denna helg...det blev SUCCÉ

Kramen till era alla från eran VIOLAN

20 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Ohh jag kan riktigt känna hur bra det var. Att man alltid missar dessa evenemang. Varför ska det vara så långt bort? Men i helgen som gick var jag nog ganska nära tror jag. Mättinge skärgård- ligger väl inte långt bort från er?Dock i jobb. Jag är dålig på geografin ;)
Kram/Fia.

Ett ögonblick sa...

Vilken succé!!! det låter och ser helt fantastiskt ut! jag skulle så väldigt gärna velat vara där, men men vägen...
Tänk så många duktiga människor det finns och det är väl mycket tack vare bloggarna som många kommer ut med sina saker, det är väl fantastiskt! Och inte minst Tack Vare Dig Viola!!
Vila idag och njut av framgångarna:)

Ha det gott!
kramar lisamaja

Mys och hemtrevnad sa...

vad roligt att det blev succe...ser himla mysigt ut...kramis semlan

lisashus sa...

Grattis till en lyckad julmarknad! Jag fick i alla fall en glimt - även om den var kort och lite hektisk alldeles innan föreställningen!
Det var svårt att hitta parkering, så jag förstod nog att det skulle vara många där!

Ja, det har verkligen varit invasion av människor i helgen här i vår by! Ca. 700 människor har sett våra föreställningar och dessutom julmarknad på det!!! Jisses du!
Ha en skön och vilsam måndag! Så vackert det är med sooool!
Kramar
Lisa

Anonym sa...

Tack för att jag också fick ta del av din julmarknad i dom fina bilderna.
Kramar

Rut och Signe sa...

Stort Grattis! Lyckades inte få tiden att räcka till er marknad då vi for runt och firade våra fäder med tårta och kaffe. Ta igen dig lite och se fram emot den fina julhandel som nu kommer igång. Har redan haft fullt ös veckan som gick i butiken, så det kommer nog att bli svettigt fram till jul. Kram Marie

Fågel Blå sa...

låter som en fin Helg!
Så Roligt att det går så bra i affären!

önskar dej en fin vecka!
Kram Kathrine

Mina Gouldsamadiner sa...

Vad kul att det blev så lyckat och vilket tryck det är i din affär,jättekul!!!
Ha en fin vecka både du och Malte.
Kramiz.

Pysselpalatset sa...

Grattis Violan, förstår att Ni hade en välbesökt julmarknad.. så fina saker... Ta det nu lugnt ett tag... snart är nästa rusch.... kram J

Den Grønne Baljen sa...

Grattis Viola... høres helt fantastisk ut... så moro når det er slik suksess..Ingenting er bedre enn det..

herlig at det går bra for deg og butikken... du har en spesiell butikk...som man bare må like...

Håper du får det litt rolig nå og kan slappe litt av..

ha en fin uke
klem Kerstin

Linneskåpslycka sa...

Kul att det blev succe igen:))
Vad många utställare med vackra saker du haft hos dej.Såå mycke fint:)

Ta det lugnt ett tag nu o vila upp dej:)
Var rädd om dig.Kraam Tina

Lotta-livets väv sa...

Hej, hej!
Å så härligt lyckat ni hade i helgen. Grattis till att ditt livsprojekt faller så väl ut. Gissar att skolan aldrig mer blir aktuell för din del!

Du som är i branschen så att säja...vet du var man kan hitta nya "gummiringar" till gamla glasflaskor med patentkork. Har hittat ett gäng fina gamla flaskor, men gummiringarna var så spröda att det bara föll i bitar.

Kram, kram
/Lotta

Eva Linnea sa...

Tack för senast! Härligt med succé, trots det trista vädret. Eller föresten .... kanske tack var det trista vädret!? Det ska bli så spännande att få upp de röda gardinerna i Nöbbele till 1:a advent.
Ha det gott!
Kram från Eva Linnea

Elsa och Helena sa...

Det kan man kalla succè...förstår att det blev försäljningsrekord. Vad roligt att se utställarna och något ansikte känner jag allt igen. Puss

Atelje Skärvan sa...

Så roligt skulle gärna sett det i verklighet.
Tack för din kommentar blir glad när jag får beröm.
Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Succé var ordet, så mycket folk det kom. Ser så mycket fint, en sån mosskrona som syns på bild ett skulle jag köpt. Skönt för dig och vara ledig lite nu.
Kramar
AnnaMaria

Anna sa...

Men så roligt för er alla!!
Det ser fantastiskt fint ut alltihop!
Kram Anna

Cc sa...

Det är som om du har en tomteverkstad;) kram

G:a Affären sa...

Så roligt att du hittade min blogg och vice versa! Ja, vi tycks båda gilla gamla hus och saker. Jag hade gärna besökt julmarknaden och kommit hem med en massa fint. Det verkar som du är en drivande och entusiasmerande person!
Hit återvänder jag gärna.
Ha det gott
/Cia

Brocante sa...

Så bra ! Det unner jeg dere virkelig - flinke damer!