tisdag 22 juli 2008

MAMMA MIA

Vilken upplevelse jag har varit med om ikväll. Var med min vännina och såg Mamma Mia. Den var helt otroligt bra.........så härligt humoristisk med underbar musik och vilka rollprestationer. Den MÅSTE ni bara gå och se!!!!
Jag skulle faktiskt kunna se om den på direkten, för det var så många intryck och upplevelser. Nog om denna otroliga filmupplevelse, jag var på stan och gick givetvis in på Indiska. Blev så lycklig när jag sprang på nyinkomna vita tavellister i gammal stil och som var så läckra. Dom fanns i 150 cm och 80 cm-längd. Blir att ta med sig till skärgården imorgon till det nymålade köksdelen. Då ska alla mina vackra pariantavlor få pryda dessa. Nu är det dags att jobba med nya order och förbereda paket som ska gå iväg imorgonbitti. GOD NATT önskar Viola

Inga kommentarer: