torsdag 29 augusti 2013

"NYTT BADRUM"

 Hallå, nu är jag här...jag lever men har som vanligt massor att göra i butiken..nu dimper pall efter pall ner...order som jag la på FORMEX, härligt att packa upp alla höstnyheter

Men gör om mig ivern hålls vid liv...häromdagen åkte badrumsmöblerna ut och så blev det lite nytt från butiken istället... som sidebordet i svart :) YES







 Likaså industripallarna...har länge gått och funderat vad jag skulle hitta på..var nog dom fina handdukarna från Åhléns som triggade igång mig :)






Ihop med de nya glasflaskorna (från butiken så klart) så blev det ett nytt badrum, en spegel åkte hem från vattenhålet och pryder nu badrumsväggen







Och till slut blev otåliga VIOLAN nöjd :)Nu grunnar jag på sovrummet...jadå...det är aldrig slut på nya tänk i den här skallen vet ni...snart är planen klar...bara väntar på en sak som skulle komma v. 36 och är nu restad till v.47 :-( så jag får lugna mig..hur ska jag klara av detta då...vi får se...

LEV VÄL, kram från VIOLAN
 

17 kommentarer:

Hanna sa...

så jätte fint det blev i badrummet.
Ha en fin eftermiddag
Kram
HAnna

hagagården sa...

Å så fint det blev !!!
Kram
Ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Himmel så fint! Pallarna passade så jättebra ihop med sidebordet, så roligt det är och göra nytt nu efter sommaren.
Kramar
AnnaMaria

Ett ögonblick sa...

Oj, så fint! supersnyggt!! Rått med lite finess;)...kan det va nåt?

kram lisa

toves sammensurium sa...

Wow så tøft det ble!!!!Alt passer jo helt perfekt...det evig arbeidende hodet ditt har ihvertfall den rette sansen for hva som passer hvor!!!!Så herlig at messenyhetene strømmer på....kjekt å pakke ut det nye!Kos deg :)
Toveklem :)

fianathome sa...

Det blev fint tycker jag! Väldigt fint :) jag börjar gillar svart....?! och det är du som inspirerat mig!!
kram
Fia

Photo by Maria sa...

Wow vad snyggt!!

Kram Mia

Unknown sa...

Åh så läckert! Snyggt med de slitna industripallarna mot det blanka vita kaklet och det svarta sidebordet! Nu när hösten närmar sig kommer målarn fram i mig och vill fixa och inreda här hemma :)
Ha de gott!
Kram

Mamma C sa...

Woow, vilket läckert badrum.
Kram Mamma C

Avslutat konto sa...

Åh så fint. Mitt "gamla" kakel har ni också, det är så fint! Nytt badrum är alltid roligt, det gör sån skillnad.
Kram L

lisashus sa...

Supersnyggt!
Kram
Lisa

Lilla Rummet sa...

Jättesnyggt i badrummet. Snyggt med pallar och sidebordet.
Ha en trevlig helg.
Kram Britt

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så läckert!
Önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

Birgitta sa...

Så otroligt läckert ditt badrum är, en skön blandning av vill ha-saker.

Kram Brgitta

Hajan sa...

Du tänker väl inte ha sovrummet
svart med ?
Men badrummet blev ju snyggt. Jag år mycket för gammal, kan inte
tänka mig ett svart kök än gång.
Jag låter nog jättetråkig, förlåt.
En stor kram från Hajan.

Torpliv sa...

Väldigt fint i ditt badrum, pallarna är verkligen läckra!
Ha en härlig dag!
Kram Petra

NinaH sa...

Så vackert!