onsdag 8 oktober 2014

ETT LIVSTECKEN

 Ett livstecken till sist....aldrig haft ett sådant långt uppehåll från bloggen men det är tidsbristen som gör att det blir färre och färre inlägg från mig, tyvärr





 Håller på som vanligt och röjer runt med mina pinaler men som ni ser så förändras min stil mer och mer..är mätt på min mix utav lantligt, shabby och brocante...utav alla mina madonnor som var 10 till antal finns nu bara en kvar i matsalen..vill istället skapa kontraster med nytt och gammalt





Och som synes blir svart mer och mer dominerande här hemma..visst gillar jag mina gamla prylar men är så svag för det marockanska som smyger sig in mer och mer i min inredning





 Har fått pippi på kaktusar och dom dyker upp här och där i mina rum...det är det här jag gillar..det tuffa lite ruffa möter det mjuka

Jobbar som en liten iller och har precis avslutat höstmarknad och kundkvällar denna månad och nu planeras julmarknaden för fullt 15-16/11 men skall som vanligt bege mig till Spanien sista veckan i oktober

Ni får ha överseende med bildkvalitén, från instagram och tagen med min mobil




 LEV VÄL, VIOLAN
 

5 kommentarer:

Hanna sa...

verkligen fint
Ha en bra kväll
Hanna

lisashus sa...

Det ser verkligen läckert ut och inte så "romantiskt" längre! :)
Tack för en jättetrevlig kväll i måndags! Hörde att flera av våra gemensamma vänner var där igår, och somliga kom tillbaks för att handla mera!
Jag njuter av min fina ljusstake!
Kram
Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där med tiden känner jag igen, jobba äta sova känns det som. Jag gillar din stil, och visst är det så att saker plockas bort. Jag har också en madonna kvar, på badrummet.
Kramar/AM

Sofia sa...

Super fint! som vanligt hos dig... =)
Kramis Sofia

Ann Kåge sa...

Så snyggt med allt det svarta som fått flytta in hos dig. Passar på att anmäla mig till julmarknaden också på detta vis.
Önskar dig en riktigt skön helg.
Kram Ann