torsdag 23 oktober 2014

SEMESTERDAGS







God kväll, tittar in som hastigast. Är på väg....bara jobba en dag till sedan blir det att gå upp vid 3-tiden lördag för att bege sig till värmen, som vanligt är resmålet Spanien. Kan lova att det är en välbehövlig vecka, har hänt mkt här hemma...inget jag vill skriva om men det har varit en tuff tid...
 




Nu hoppas jag på en lugn vecka med återhämtning för kropp och själ ihop med en av mina bästa vänner

Därför är butiken stängd 25/10-1/11 och öppnat åter 2/11 11-16





Vet ni att det snart är 5 år sedan jag flyttade till Bossgård, undrar var dom åren tagit vägen..ibland blir man mörkrädd över att livet går så fort...

Önskar er en kommande fin helg, kram VIOLAN
 

8 kommentarer:

lisashus sa...

Åh, är det redan dags för Spanien! Ja du, vart tar tiden vägen! 5 år?! Helt otroligt!

Hoppas att du får en riktigt härlig vistelse i Spanien med mycket sol och bad och kanske lite bokläsning eller så!
Kram
Lisa

Fågel Blå sa...

Önskar dej en härlig vistelse i Värmen
Kram Kathrine

Mamma C sa...

Ha det jätteskönt och bra nu.
Kram Mamma C

trädgårdsdrömmar sa...

Önskar dig en härligt solig vecka.Ha det fint.
Kram.

Hajan sa...

hoppas nu att Du får ro i själen.Det är så mycket omkring och överallt var man hamnar.
Tag din vecka du det behöver Du säkert. Välkommen tillbaka och du vet vad jag menar.
kram Hajan

G:a Affären sa...

Kikar in för att önska dig en härlig semester, och att du kommer tillbaka utvilad och med nya krafter!

Kramar
Cia

Rosa i huset i vitt sa...

Ha det skönt och njut nu på semestern
kram Rosa

Black Iris sa...

Ha det så gott nu..

Kram Maidi