fredag 1 februari 2013

HA EN FIN HELG


 Ville titta in för att önska trevlig helg...vi har haft jättefina dagar med en hel del sol denna vecka och det verkar som det ska stå sig helgen ut...det tackar man för
 


 Att jag är klockoman vet ni ju sedan tidigare...dessa ur finnes både i butik och även inne hos mig...alla 3...tycker dom är väldans fina...alla kommer ifrån DK



 

 Nu har dom fått sällskap utav lite ruffigare ägg...passar bra ihop med det övriga i industrirummet...vad då göra i helgen..jobba som vanligt :)..kommit en en hel del nytt även denna vecka så nu ska mannen få hjälpa till att packa upp nyheterna...
 




Ha en riktig skön helg och må solen lysa över eder, kramen VIOLAN
 

15 kommentarer:

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så härligt med sol hos dig:) här är den helt frånvarande!
Så fint med stora klockor tycker jag och påskäggen år så fina!!
Ha en fin helg, här blir det lugnt i helgen.
Kram Jennie

Hanna sa...

Fina bilder och detsamma till dig.
Ha en bra fredagskväll.
kram
Hanna

~ INA ~ Inas☆House sa...

Visst är det härligt med sol!

Önskar dig en fin helg!
Kramen
Ina

Sirpa sa...

Hej! Fina bilder! SOL här också, skönt! Önskar dig en mysig fredag kväll!
Kram Sirpa

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vi har också haft sol här... Riktigt mycket nästan hela dagen :)
Jag älskar också klockor och skulle kunna ha en i varje rum... minst :)
Ha en jättefin kväll o helg.
Kram på dig
Jessica

EM sa...

Vad jag gillar det där ruffiga,,, men det är svårt här med den moderna lägenheten,,, gör sig inte riktigt med för mycket. Jag har ju lampan förstås...
Ha en fin helg du också
kram elsamarianne

TIDSOPTIMISTEN sa...

Ja vilket underbart väder det varit idag och på söndag skulle vi får sol igen så det blir nog en ok, helg ;) Skickade en fråga till dig på IG om en kudde för jag kunde inte hitta den i webshopen ;) Kram och trevlig helg ;)

Ullis

Hajan sa...

Det är något visst bara att se
urtavla, verkligen tidens tand.
Kan man lugnt säga.
Jag vann det av någon blogg,2 små urtavlor.sen skulle Dotter min få dem, då vet jag inte var jag lade dem. Men de kommer väl alltid fram
på något sett.

Trevlig helg
önskar/Hajan

Fågel Blå sa...

KIkar in som hastigast och önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

STENLYCKA sa...

Här har vi också fint väder med sol.
Du är väl för rolig med alla dina klockor men de är såå.. snygga, jag tror jag har ett syskon till en av de vackra klockorna på bilden.
Önskar dig en underbar helg, jag och min man skall snart åka till Göteborg på kalas till ett syskonbarn som fyller ett år.
Kramar
Raina

Sofia sa...

Jaha, här sitter jag och blir inspirerad av mina egna ägg!!! =)
Du tar så härliga bilder.....
Kram kram
Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jodå solen lyser, om än lite tveksamt just nu. Men då kom kylan tillbaka.
Äggen är jättefina, gillar stilen.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

fianathome sa...

Suck va fina klockor. Här är en till som diggar klockor i massor.
Letar ännu efter en STOR en.
Ha en skön helg
kram
Fia

Eva Linnea sa...

Sol & kallt i dag! Fantastiskt, men 0,00 mm snö!! ALL snö är borta. Men det är väl inte slut än?! I morr´n blir det Sthlm igen för mig och där är det fortfarande vinter har jag läst.
Go´ fortsatt helg önskar EvaLinnea

Mamma C sa...

Det har varit en riktig toppenhelg. Hoppas din med har varit lika bra.
Kram Mamma C