fredag 8 februari 2013

VACKER BOK


 Morrn, här har man vaknat till ännu en dag med massor utav nysnö och mera ska det bli..ska detta elände aldrig ta slut...
Tycker det har varit vinter sedan november..trött är man...där sätter vi punkt om detta.   :-)
Tur att man får uppiggande mejl...
 



 Har ni sett...nya boken som kommer ut den 1/5, beställde den på direkten..utifrån bilder och innehåll verkar det vara en bok som jag tror kommer att uppskattas utav alla kreativa människor som finnes...





Många av oss älskar ju att inhandla gamla vackra saker så denna bok kommer nog bli innerligt älskad...





Priset kommer att bli väldigt trevligt...omkring 229 kr tror jag och innehåller 160 sidor med ögonfröjd och inspirerande texter...





Vill någon förhandsboka ett ex så är det bara att höra av sig, ha en fin fredag, kramen från VIOLAN
 

20 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Enda flere fristelser fra Jeaane D'Arc,??
Det liker vi :)
God helg Viola!
Toveklem:)

Rosenhäxan sa...

God förmiddag Vilken fin bok. Den vill jag gärna förhandsboka.
Tänk att snön aldrig ger sig. Nu sa de att det ska komma ännu mer idag.
Hoppas du får en fin helg.
Kram Gittan

Åsa sa...

vilken vacker bok !! jag önskar dig en trevlig fredag och helg!!
kram Åsa

lisashus sa...

Säkert en jättevacker och spännade bok med många tips!

Mera snö inatt - skotta IGEN!!! Bläää!
Ha en härlig helg och hoppas vi slipper mera snö nu!!!
Kram
Lisa

bakom berget sa...

Den ser ju heeelt underbar ut den boken. Så klart vill man ju ha ett ex. Blir en bra födelsedagspresent till mig själv :o))
Ska jag kanske mejla dig eller räcker det att jag skriver här?

Ha en fin fredag och helg nu!

Kramen.

Chokladvillan 1910 sa...

Den där boken ser lovande ut. ;) Nu har jag fixat med mina pelargoner äntligen, tack vare dig tog jag mig i kragen... ;)
Må så gott & ha en härlig fredag !
Kram Anki

Snögården sa...

Ser toppen ut!! Snö attack över Peking inte kul..
Kram

Linneskåpslycka sa...

Ja, ska det aldrig ta slut med snöandet.
Fin bok där,verkar finnas en hel del inspiration i den:)

Önskar dig en fin helg:)
Kram Tina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag vill förhandsboka! Räcker det med att jag gör det här, eller vill du ha ett mail?
Kramen

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Viola!
Ser ut att vara en spännande bok! Jag är en riktig bokmal, det där papperslösa samhället är inget för mig! Finns inget som går upp mot känslan av att hålla i en vacker bok.

Trevlig helg
Kram Monica

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Samma lika här.. Det slutar aldrig att snöa.. Nu räcker det!!
Vilken härlig bok, en sån där som man inte kan titta sig nöjd i ser det ut att vara :))
Hoppas allt är bra med dig och att du har en fin dag, hoppas även du får en riktigt mysig kväll.
Stor kram
Jessica

Sofia sa...

Åh.. så härligt!!!!
Blir inspirerad bara av de bilder du visar nu.. =)
Kram och ha en finfin helg!
( Ska du kanske kika på barnbarnet?)

Hanna sa...

fina bilder.
Ha en fin fredagskväll.
Kram
Hanna

EM sa...

Blir säkert en bok som många kommer att vilja ha. Själv har jag bokstopp, och allt jag läser är i iPaden, nerladdat från biblan...
Gött att det är helg- det var en bra Gbg-resa men alltid skönt att komma hem igen.
kram elsamarianne

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg..
kram Rosa

Eva Linnea sa...

Härligt ögongodis!
Den där påskboken hoppas jag du har kvar ett ex när jag swischar förbi innan påsk. Pax för ett ex annars.
En skön helg önskar Eva Linena

Arja sa...

Halloj!
Den boken vill jag gärna ha, vilka fina bilder:O)
Beställer en här & nu, hur går vi till väga, hör du av dig?
Ha d gott kram Arja

Mamma C sa...

Ser ut att vara mycket ögongodis i den boken. Håller med dig om snön, det känns som en evighetsvinter.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Ja vad trött man blir på denna vinter.Vilka vackra bilder som alltid.
Kram
Lena

Hajan sa...

Jaa, igår var det för j...igt,att
det finns så mycket.Det är något konstigt med vårt väder, inte bara vårt alla har ju jobbigt nu. Jag tänker på mina ungar som skottar,och skottar usch.
Du kan gott taga dig ett par dagar
i Västervik,alla behöver något
annat emellanåt. kram önskar

Hajan