lördag 16 februari 2013

NYHETER I BUTIKEN

Morrn, blir ett snabbinlägg...ska ju snart öppna butiken, höll på ända till kl 20 igår kväll och packade upp alla varor som kom igår...närmare ett halvt ton bar jag..inte kan jag få fram allt men här är ett litet smakprov på en del utav nyheterna som plockats fram i butiken...




Det börjar verkligen att andas vår hos Romantiska Ting...vad sägs om dessa fågelbon och vaktelägg...så fint...eller hur...



 Urläckra hönor och tuppar i betong och i olika storlekar...



 Så fint detta stora ljushus...passar både ute som inomhus


 Gigantiska betongstakar i 3 st olika stakar...görsnygga...



 Och så dessa speglar....ihhhhh...så himla snygga...vill ha...



 Har ni sett....världens raraste lilla ask...vilket motiv..




Det var som sagt ett litet smakprov...VÄLKOMNA i helgen 11-17, nu måste jag sätta på kaffet till kunderna, ha en fin helg, kram VIOLAN
 

16 kommentarer:

Sofia sa...

Absolut vår!!!! Härligt!
Du får ha en fin helg...
Kram Sofia

Snögården sa...

Såå mycket snyggt!
Kram

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så fint, fågelboet var ju hur sött som helst!
Hoppas du får en bra dag i din butik idag.
Kram Jennie

katha´s kortmakeri sa...

Åh mina ögon fastnade på härliga FJÄRILAR!!!
Ha de gott!
Kram Katha

Rosa i huset i vitt sa...

Så mycket fint..
ha en bra helg
kram Rosa

Ett ögonblick sa...

Så vackert så vackert!! och visst andas det vår!!
Jag har precis kommit hem från en skogspromenad och för första gången i år så kunde jag ana en liten doft ute, undebart!! men underbart är kort (men härligt)...det ryktas om snö på måndag...

kram lisamaja

Mamma C sa...

Mycke snyggt och fint.
Kram Mamma C

Betongglädje sa...

Hmm den lilla asken passar på mitt i sovrummet på mitt sängbord! ;) Mycket fint för övrigt också!
KRAMIS

Hanna sa...

så mycket fint.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna

Unknown sa...

Så himla mycket fina varor du fått, vill ha alltihop, ha en bra dag.
Kram
Lena

skifferhuset sa...

Man tittar å längtar! Får ta dig till mentor, Farmor Viola! Kram Iréne

Linneskåpslycka sa...

Såå mycket fint du beställt:)
Gillar ju betong:) dina tuppar var ju bara såå fina)

ha en fin vecka
kram Tina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så mycket fina grejer!
Och den lilla sötnosen i inlägget innan. Så härligt!
Kram
MArie

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbart med vårinspiration...
Ljusstakarna är så himla vackra!
Stor kram
Jessica

Elsa och Helena sa...

Ja, emigrerar jag så får det allt bli till Bossgård:) Så söt hon är din Lilla Siri...jag glädjer mig med hela din familj:) Längtar tills vi får träffas igen...KRAMAR

Sirpa sa...

Hej! Så mycket fint! Fjärilar och allt! Hopas du har det fint och jag vill önska dig en trevlig tisdag!
Kramar från Sirpa