onsdag 13 februari 2013

SIRI


 Morrn, idag blir det inte inredning...i fortsättningen kommer ni tro att ni hamnat på en babyblogg men kan ju inte låta bli...det här kommer att bli nya foto-objektet..var så säker..
 


 Var hemma igår och hälsade på och självklart var kameran med..blev väl ett 50-tal bilder...jissis..hon är ju bara så söt..här 5 dagar...och mkt har hänt på dessa få dagar som förflutit...hade på fm varit och shoppat loss babykläder...blev inte billigt det..man gick ju igång...så nu vet jag var pengarna kommer ta vägen i fortsättningen...




För första gången fick jag se de blå..och hon var mera vaken än sist...men ibland så blir man trötter...gäsp...
 

 Och tur är att nappen finns att tillgå när man har ett stort snuttbehov..vad var det jag sa...ni kommer att bli så trött på mig med alla bilder..men lovar...ska bli lite inredning oxå och även ett vilde Malte inlägg då och då...
 



Ha en fin dag, kram från VIOLAN
 

33 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Så underbart litet barn och så vackra foton!
Grattis till den fotograferingen!
Kram
Melodys matte

trädgårdsdrömmar sa...

Hon är mycket söt.Förstår att du har svårt att inte lägga upp bilder på bloggen.Men vi tittar så gärna.Kram Gunsan.

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Söta lilla Siri :)
Tänk att vi alla har börjat på livet så här och ändå känns det som ett underverk varje gång när det föds ett nytt litet mirakel :)
Må så gott :)
Kram kram
Jessica

fianathome sa...

Hur söt får man vara egentligen?!
URsöt
Du är då en fena på att fotografera.
Underbart fina foto
kramelikram
Fia

Lotta-livets väv sa...

Man kan inte se sig mätt på dessa små livets underverk. Själv blev jag farmor 20.12.2012 till en liten gosse som hade så bråttom att han föddes på badrumsgolvet hemma. Nu njuter jag av livet som både farmor och mormor och i början av juni blir mormorlyckan dubbel.
Kram, kram
/Lotta

idémakeriet sa...

O vilken härlig plutt hon är, kan tänka mig att du är svårt att låta blir detta underbara underverk.
Njut av henne och allt annat omkring dig:)
Kram Gerda

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Åh så himla söt! Så bra att du nu vet var du ska göra av din lön iallafall:) Finns ju hur mycket fint som helst att köpa till små barn!
Ha en fin dag.
Kram Jennie

STENLYCKA sa...

Åhh.. jag bara döööör... så söt, finns det något underbarare!! Dina foton är ljuvliga!
Önskar dig och ditt söta barnbarn allt gott!
Kramar Raina

Puumuli sa...

Grattis till farmor! Vilken söt liten ängel ni har fått i familjen, jag kan tänka mig att du är överlycklig.

Kram
Sari från Puumuli

Mariette sa...

Så söt! Kan förstå att det är svårt att låta bli kameran när du har en så söt liten tjej att fota. Och bilderna är fantastiska.
Ha en härlig vecka!
Kram Mariette

annette sa...

Så söööööt, förstår att Du inte kan låta bli att fota lilla Siri, måste ju vara kul för Dej oxå att få shoppa loss på lite tjejkläder;)

Kramen

Snögården sa...

Gossig och så söt, påminner om farmor va??

Kramen

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej, stort grattis!!
Såna där små sötisar har en otrolig effekt både på mammor och mor-och farmödrar!

Det där med att bli mamma är ju galet stort, men enligt systrar och vänner så är det lika häftigt att att få barnbarn!!

Grattis och vi förstår dig och jag tror att vi alla pallar med lite vackra babybilder!
Kram Monica

Vita Magasinet sa...

Ja det är verkligen underbart!Grattis ! Så fin hon är! Blev farmor själv för första gången för 8 månader sen. Och är precis lika tokig som alla andra! Många bilder blir det.

Unknown sa...

Så himla näpen och söt hon är den lilla babyn.Fina bilder du tagit på henne.
Kram
Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hon är så jättesöt Siri, så rena fina drag fast hon är alldeles ny. Det syns redan att hon kommer bli bra på foton, och det är roligt att du visar. Förstår att du drabbats av rena käelekschocken, vilken lycka.
Kramar
AnnaMaria

Rosa i huset i vitt sa...

härliga bilder..när jag fick mitt första barnbarn så fotade jag hela tiden...och hade kort på henne överallt...tom Tindra sa när hon började prata så sa hon ...titta här är Tindra överallt..men man måste ju de är ju så goa ...så fota på du vi tröttnar inte på bilderna
ska kolla hur jag jobbar när det är kundkvällar men hoppas att jag kan ta en tur till dig
kram Rosa

Unknown sa...

Oj så söt hon är lilla Siri! :)
Tyvärr har jag lite svårt att planera in kundkvällar just nu då det är en del att stå i..men hoppas hinna med det framöver :)
Ha de fint!
Kram

Photo by Maria sa...

Tror inte jag kommer att tröttna på lilla Siri, så otroligt söt liten tjej..

Kram Mia

Betongglädje sa...

Är inte speciellt barnkär o tycker oftast att nyfödda är sådär söta.
Men lilla Siri är faktiskt jättesöt jag förstår att du gått i gång ;)
Grattis än en gång!
Kram
P.s ska kolla hur jag jobbar kundkvällarna...d.s

Rut och Signe sa...

KRAM! Så gosig.....

Mamma C sa...

Åhhh, vilka fina bilder du tagit på ditt söta barnbarn.
Kram Mamma C

Puumuli sa...

Ha en trevlig alla hjärtans dag!

Kram
Sari från Puumuli

Unknown sa...

Såg att du varit inne och kommenterat mitt inlägg om ljusstakarna jag gjort.Undrar, när har du dessa kundkvällar.
Kram
Lena

EM sa...

Jag förstår dig! Så underbar!
allahjärtanskramar
elsamarianne

Hajan sa...

Jag skrev alldeles nyss,men åkte ur
och Blogger bad om ursäkt, som vanligt.Det är lite jobbigt tycker jag. Jo jag skrev då vilken tur Du har som lever i detta tidevarvet.
För 25 år sen när mina bsarnbsarn var små, skulle man ju vänta på framkallning oxå av filmrullen.
Jätte söt lite tös, så gosig och rar. Känner jag Dig rätt kommer nog reportage om både Malte och inredningen.
kram/Hajan

Sirpa sa...

Grattis farmor!!! Så söt! Önskar dig en härlig Alla hjärtans dag! Kram Sipa <3

Anki sa...

Men vilken liten ängel, så ljuvlig!
Mm barnavdelningen är farlig, som en magnet:))

Önskar er en fin alla hjärtans dag!
Kramen!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Grattis farmor och inte kommer vi att bli trött på bebisbilder inte så fint som du fotograferar i alla fall och hon är ju helt gudomligt söt <3 - längtar också till jag får smaka på livets efterrätt ;)

Kram Ullis

Mycket annat & lite betong sa...

Så söt hon är och fina bilder!
Du kommer väl att fylla datorn med babybilder och tömma plånboken på babykläder!

Kram farmor!
Agneta

Eva Linnea sa...

Goaste goa lilla Siri! Man blir "så´n" när man blir mormor/farmor. Det bara är så!
En skön helg önskar Eva Linnea

lisashus sa...

Vilken ljuvlig liten nykomling! Hon är verkligen bedårande! Jag förstår att det är lockande att köpa presenter!
Vilka härliga bilder du fick till.
Kram
Lisa

Anonym sa...

Å helleminn så söt hon är. Kramar