söndag 19 januari 2014

HÄR PLANERAS VÅR

När min gamla skolplansch med potatis kommer fram då trånar jag efter vår...i år har den hamnat i hallen istället för köket..finns andra planer för den köksväggen..har ju varit på FORMEX och beställt varor som jag blivit förälskad uti...




Dagens rubrik var ju att jag planerar vår och det gör jag faktiskt för fullt...för redan nu har jag startat jobbet med vårmarknaden..det tar sin lilla tid och den växer för varje år och det är ju glädjande
I år infaller den helgen 5-6/4 och redan nu är ett femtontal säljare anmälda
 




Temat på vårmarknaden är att det som säljs ska platsa inom den lantliga inredningen och är det någon som skulle vilja vara med så är det bara att ni hör av er här eller mejlar på viola@romantiskating.se
Går oxå bra att slå mig en signal på butikstelefonen 0703 121271
Hoppas ni haft en skön helg i vintereleändet, kram VIOLAN
 

6 kommentarer:

lisashus sa...

Vilken härlig plansch!
Ja, jag kan tro att du redan börjar med planeringen inför marknaden! Man kan bara hoppas att vintereländet är över då...!

Kram
Lisa

fianathome sa...

spännande!! Älskar de där planscherna (stavas det så?)
Hittade några som genast sattes upp här. Härligt!
kram
Fia

Mamma C sa...

Snygg plansch, och vi får verkligen hoppas att våren börjat infinna sig i april.
Kram Mamma C

Fågel Blå sa...

Åhh sådan fin plansch, mysigt med Vårmarknad,
Önskar dej en fin Vecka
Kramar Kathrine

Lantliga drömmar sa...

Älskar dessa gamla skoltavlor, helt underbara

Eva Linnea sa...

Även om det är full vinter även här i Stockholm, så spritter det allt lite vårlängtan i kroppen. På onsdag är det tulpanpremiär för mig .... och det är vår det!! Tar det rosa temat i år.
Stor kram från EL