fredag 31 januari 2014

SVART/VITA NYHETER

Flera leveranser har kommit idag ihop med snöyran..har inte varit helt lätt att packa upp och bära varor
Det har tagit sin lilla tid...Rif design är en ny leverantör hos mig, avgudar deras varu-utbud och nu har jag äntligen tagit hem deras marockanska keramik, finns i stora vaser och i 4 st olika modeller på skålar, från en mindre till en jätteSTOR







Dom har även underbara kuddar i samma stil som kaklet jag tagit hem, den här kudden har två olika sidor...vill ha...(allt)







Så blir det en bild på deras kakel som jag köpt in, detta kakel finns i mitt kök och bara älskar mönstret





Mycket annat har kommit, tavlor från Vanilla fly med motiv av fjäril och trollslända m m och så har happy lights slingorna i vitt äntligen kommit, har varit slut sedan november
Vill ni se mera bilder så finns det många ute på Instagram, ni finner mig där under violan9
Ha en skön helg i snökaoset, kram VIOLA
 

5 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Åh så mycket snyggt...
Här på ön snöar det stora snöflingor och jag har noll vårinspiration just nu, men den kommer!
Önskar dig en skön helg!
Kram Titti

Unknown sa...

Så himla snyggt allt från Rif design. Kuddarna har jag aldrig sett förut och de väcker helt klart ett habegär :).
Beroende på jobb och väder så har jag tänkt ta en utflykt till er på vårmarknaden, vore riktigt kul.
Ha nu en bra helg, kram Ing-Britt

Mamma C sa...

Woow, så snyggt detta var. En av våra flickor har marockanskt på golvet i deras hall.
Kram mamma C

Mariette sa...

Ja, det var ett härligt mönster!
Hoppas ändå att du fick allt uppackat.
Må så gott!

Ann Kåge sa...

Hej!
Så fint kaklet blev i ditt kök. Gillar också de marockanska mönstren väldigt mycket. Kul att du är igång med webbutiken igen. Ha det så gott!
Kram Ann