onsdag 10 augusti 2011

SOMMARBESÖK

God Morgon, ni kanske märker att det återigen är dagliga blogginlägg...

Blogglädjen återuppstod när vi fick en ny familjemedlem :)


Har ju tidigare berättat om mitt möte med Goa, en underbar och varm människa som man bara tycker om ..


Har ni inte lyckats ta er dit i sommar så är det bara att ställa in din GPS på Harlösa



Kan garantera att det är ett helt underbart ställe att njuta utav...

Hon kan hon...:)



Den här möbeln bara älskar jag... och man kunde ha stannat här hela dagen för att bara insupa atmosfären



Idag är matte nöjd...det tar sig, har sovit från 22.30-6.30...då måste det välan bli MVG!


Det här lille krabaten kommer nog att bli synlig vid varje inlägg...:) är ju min ögonsten

Kramen från eran VIOLAN

13 kommentarer:

Goa sa...

TACK!...*rörd*

Katta sa...

Jamen den lille krabaten är ju för söt så honom tittar vi gärna på :) Till Guas butik skulle jag mer än gärna åka ser underbart ut , och så till din förståss men det var ett tag sen jag tog mej neråt landet nu. Ha en bra dag med sötingen, kram Katta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ser jag fram emot, mera Malte! Finfina bilder från Gua, tyvärr har jag aldrig varit där, men skulle så gärna vilja.
Kramar
AnnaMaria

(eddas) sa...

Ser bare helt fantastiskt ut der:)
Nyt av dagen
klemklem

Lisas torp sa...

Så spännande att få besöka Gúa och så mycket fint hon har - att få se allt detta i verkligheten och framförallt att få träffa henne live!!!

Undra på att han är ögonsten - såååå ursöt som han är - den blicken du....!:)
Kram
Lisa

Solveig sa...

Jeg var også så heldig og fikk møte Goa denne sommeren, og beskrivelsen passer perfekt;o)) Et herlig menneske og for en butikk!

Neste Sverigetur håper jeg å kunne stikke innom deg også, min venn;o)

Ha en flott dag og nyt ditt nye familiemedlem;o)
Klem fra Solveig

Linneskåpslycka sa...

Vilken liten söting ni har hos er:)
Honom ser man gärna mer av.
Fina bilder från Gua.

Ha det fint:))

Elsa och Helena sa...

MVG med stjärnor och medaljer, han är så söööööööööööööööt. Puss på er.

EM sa...

Det där stället blir ännu en notering i min ställen-att-besöka-lista, ser jag.
Och Malte har redan lärt sig hur man ska se in i kameran med den där speciella blicken dom har när ögonen liksom hänger lite...och man bara vill pussa på dom och inte kan göra annat än skratta vad dom än hittar på.
Nu ska jag byta bandage igen på våran. Då kommer en annan blick, kan jag lova. kram elsamarianne

Änglarum sa...

Hejsan! villken rar liten krabat :0förstår att du är kär.. kramiz Jessica

Marie sa...

Jag har haft turen att få besöka Gúa och hennes fina garage. Ska försöka komma dit igen framöver har jag tänkt. Ha det gott, kram

Betongglädje sa...

Söt som socker... det klart han är din ögonsten!! Akta så han inte blir kidnappad när jag kommer o kikar på honom ;)
Kramar

Synnøve. sa...

Hoppas det funkar nu då...
Skrev en lång sak nyss...
Men den försvann. De jobbade visst med sidan stod det.
Malte den lille godingen...
Hur går det med grannkatten nu då?
Kramar igen.