onsdag 9 juli 2014

LJUVLIGA NYHETER

Tänka sig, ett litet inlägg även idag, ibland sker under och tydligen har jag för tillfället vaknat upp ur blogkoman....men vet ju icke hur länge den här uppryckningen håller i sig...




Som vanligt får ni hålla tillgodo med instagrambilderna...där är jag väldans aktiv...har blivit som en miniblogg och vill ni finna mig där så finns jag på insta som violan9





Var ju bara tvungen att visa nya skolplanscherna som kom idag, valde speciellt ut dessa "vita" kummin och luktärt, tycker dom är så vackra

1,5 vecka kvar till sommarens stora händelse, finloppisen/sommarmarknaden den 19/7 10-16 men innan dess ska vi klara av Vikbolandsmarken som infaller nu på lördag och man tror att det kommer hit omkring 5000 besökare..undrar hur många som hittar till Romantiska ting, kan bli en svettig men rolig lördag

Njut utav fina sommaren, kram på er, VIOLAN

5 kommentarer:

Ann Kåge sa...

Så mycket fint du hittar till din butik. Visar lite nytt i senaste blogginlägget som jag kommer ta med mig. Om du tycker det är ok så får du gärna ta med de två keramikbilderna.Tusen tack för all hjälp!
Solkram Ann

Nyanser av vitt sa...

Superfint darling. Har du de där vita lyktorna kvar tro?
Kramis

Fågel Blå sa...

Härliga nyheter!
Önskar dej en fin Sommar dag
Kram Kathrine

Arja sa...

Halloj!
Åh vad fina saker du har. Skönt att du även hinner ha lite ledigt mellan varven nu när det är härligt ute.
Ha d gott kram Arja

lisashus sa...

Vilka läckra bilder! Kanske något för mej?! Få se om jag hinner upp till dej i värmen!
Kram
Lisa