fredag 11 juli 2014

NU HAR MAN LADDAT


God kväll, nu är man rejält trötter efter en 12-timmars dag som mest bestått utav att få fram varor..så här har det burits, har nog gått flera mil idag

Detta beror på att vi har en stor marknad på Vikbolandet som heter Vikbolandsmarken...har jag nämnt förut...två marknadslördagar i rad alltså för nästa har jag min egen...

Nu är det bara en sak som gäller, att ta sig i kragen och komma i säng före midnatt, är ju hopplös, nattuggla är ju jag som ni vet

Så nu säger jag natti och hoppas vi ses på marknadsdagarna, kram VIOLA

2 kommentarer:

Torpliv sa...

Så mycket fint du visar! Gillar verkligen trycket med fjärilar i svartvitt i förra inlägget, är det tavlor eller något annat?
Önskar dig en solig och rolig marknadshelg med massor av besökare till butiken! =)
Kram Petra

Nyanser av vitt sa...

Sååååå mycket fint. Hoppas att det finns något kvar till nästa helg.
Puss på den lilla nosen