tisdag 5 juni 2012

DET SKA VI FIRA


 HÄR PASSAR MAN PÅ ATT FIXA TILL EN LITEN UTLOTTNING MEDAN MAN PACKAR RESVÄSKAN TILL SPANIENHETTAN...JAG KOMMER NOG ATT FÅ VÄRME SÅ DET RÄCKER...LAGOM...HMMMM....34+ ÄR LITE FÖR MKT ÄVEN FÖR EN SOLDYRKARE...BLIR ATT TA SIESTA UNDER DE VARMASTE TIMMARNA...NOG OM DETTA...

VARFÖR NU UTLOTTNING...DET VAR ETT TAG SEN SIST..JOOO..VILDE MALTE HAR JU FYLLT 1 ÅR, JAG HAR PASSERAT 300000 BESÖKARE OCH HAR SNART BLOGGAT I 4 ÅR...SÅ DET MÅSTE JU FIRAS..



 LOTTAR UT DENNA FINA TYGVÄSKA IFRÅN SVANEFORS SAMT DOM FINA VIMPLARNA





 ÄVEN DENNA RARA ALMENACKA..MED TILLHÖRANDE MAGNETER..:)




UTLOTTNINGEN PÅGÅR TILL DEN 1/7 OCH VAD GÖRA OM DU VILL VARA MED....OCH DET HOPPAS JAG ATT DU VILL...

1 LOTT, LÄMNA EN KOMMENTAR ELLER MAILA PÅ viola@romantiskating.se
2 LOTTER, LÄMNA KOMMENTAR SAMT LÄNKA TILL UTLOTTNINGEN
3 LOTTER,LÄMNA KOMMENTAR, LÄNKA TILL UTLOTTNING OCH LÄNKA TILL NÄTBUTIKEN www.romantiskating.se 


NU SKA JAG FORTSÄTTA ATT PACKA VÄSKAN...KROPPEN BEHÖVER LITE LEDIGT..VÄRKANDE RYGG MED EN ENVIS MAGKATARR..NU STANNAR PC:N HEMMA OCH HÄR SKA DET LÄSAS ROMANER OCH LAPAS SOL OCH BADA I MEDELHAVET :)


HASTA LUEGO MIS AMIGAS, SES SNART IGEN, KRAM

54 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Vilken fin utlottning Vännen...jag tar TRE lotter, tack!

Ha det så skönt på semestern koppla av och ha det BRA:)

KRAM

Unknown sa...

Hej vännen!
Klart jag vill vara med i din fina utlottning, ångrar ju så att jag inte köpte dessa vimplar när jag var hos dig.
Full pott med lotter ska jag ordna så att jag gör mig rätt till.
Ha nu en skön semester och njut av värmen.
Kramar Ing-Britt

lisashus sa...

Vilka fina saker du lottar ut! Klart man är med! 3 lotter för mej då!

Det låter ju himla skönt med spanienvärme med tanke på svinkylan vi har här! Men nu på morronen var det riktigt fint, men nu har molnen tornat upp sej igen!
Ha´t nu så jätteskönt och håll tummarna för mej/oss ikväll på Skandiateatern!
Kramar

Fågel Blå sa...

Vilken fin utlottning grattis till dej och bloggen!
Hoppas du får en fin resa!
Kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh vad skönt Viola, så rätt i tid den resan kom. Här ser det ut och bli ett regnigt juni.
Så fin utlottning, jag är gärna med. Och grattis till dig och Malte palte. Ha det nu så jättebra.
Kramar
AnnaMaria
2 lotter

Linneskåpslycka sa...

Åh vad härligt att få lapa sol :)
Slappa o njut det är du värd:))

Är gärna med i utlottningen;)
Grattis till lilla Malte

Kram

Eva Linnea sa...

En toppenledighet önskar jag dig igen (jag har visst önskat det tidigare, va?)!!! Vi "ses" snart igen. Koppla av och ladda batterierna, det är du värd.
Kram Eva Linnea

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ha det så bra på semestern! Har inte hunnit ringa dig, men vi får höras när du kommer hem.
Vi kunde väl åtminstone komma upp i 20 grader här, tycker jag. Men passa på att njuta av värmen där nere, man vet ju aldrig.
Och tre lotter klämmer jag till med.
Kram
Marie

Country Hill sa...

Ha nu en underbar semestertripp, du kan verkligen behöva koppla av efter alla aktiviteter du fixat.
Vilken fin utlottning vill självklart vara med och pröva lyckan tar 3 lotter och fixar med länkningen ikväll.
Ha det så gott!
Kram Lena

Alexandra sa...

hejsan jag vill gärna vara med! väldigt fina priser! jag tar 1 st lott tack!
ha det bra
Alexandra
alexandra.erik@hotmail.com

bakom berget sa...

Klart man vill va med! jag tar TRE lotter och säger grattis till både Malte och dig.
Ha en skön semester nu och var rädd om dig!
Puss&Kram.

ANNIKA sa...

Grattis,grattis,grattis!
Deltar med 1 lott och hoppas på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

Carina sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med, tar 1lott.
Trevlig semester!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Pigekammeret sa...

Hejsa
Sikke fine præmier ...
Jeg deltager gerne med 2 lodder ...
God ferie ...
Knus Dorthe

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan klart man vill vara med på så fina vinster provar med 3 lotter

kram Rosa

Snögården sa...

Hej!
Är gärna med på utlottning.
Länkar ,men jag fattar inte hur man länkar till utlottningen?
Jag vill oxå till Spanien....ha det jättebra.kramen

Anna sa...

Ha det underbart!!
Kram Anna

Betongglädje sa...

Ha det alldeles underbart!
KRAM
Camilla

Livet och vardagen sa...

Ha det så härligt du bara kan!!

Anonym sa...

Åh ha det nu så ljuvligt och njut av värmen.
Kram

Mamma C sa...

Tre lotter tog jag. Ha en toppenfin och skön semester nu.
Kram Mamma C

STENLYCKA sa...

Ha en underbar Nationaldag!
Stor Kram från Raina

katha´s kortmakeri sa...

Njut varje minut vännen och hoppas du kommer hem till en riktig sommar.
Vimpel utlottning klart jag vill vara med!
Ha de gott!
Kram Katha

Minna sa...

Hej och Grattis!

Jag är gärna med på utlottning och tar 1 lott, tack!

minnapo1@gmail.com

veronicasvita sa...

Hej och grattis!!
Vilken härlig blogg du har!
Jag vill gärna vara med i din utlottning och tar 3 lotter :-)
Kramar Veronica

Nyanser av vitt sa...

Hello darling
Hoppas att du har det bra nere i södern och att du kan vara ledig på riktigt.
Jag är med i utlottningen och tar tre lotter tack.
Puss

Älskade pion sa...

Vilken fin utlottning,tar två lotter och hoppas på tur.ha det så skönt i Spanien.kram Ulrika

Black Iris sa...

Oj, här vill jag minsann vara med..
3 lotter för mig då..

Kram Maidi

Hanna sa...

Så otroligt roligt med utlottning och jag är gärna med.
Idag tar jag bara en lott.
Kram
Hanna

Lilla Källängen sa...

Så fin utlottning! Vill gärna vara med och tar 3 lotter..
Hoppas du får en riktigt härlig resa!
Kram Anneli

Elzie sa...

Klart man vill vara med och tävla om så fina vinster. Länkar till dig och tar två lotter.
Hoppas du får en fin tid i Espania.
Kram Elzie

Renée sa...

Vilka fina vinster, jag tar en lott och hoppas på tur!
rej74@hotmail.com

fianathome sa...

Åh jag vill haaa :)
Gillar dina saker!
kramelikram
fia

Härliga Livet sa...

Ojoj vimplarna har jag sneglat på länge... Hihi Jag tar 3 lotter då.
Hoppas du har en skön semester i värmen.
kram Pernilla

nattugglan sa...

Oj så mycket fina saker!! vinner jag vill jag gärna ha almanackan!! tar 2 lotter o länkar från min blogg...kramar

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/1-juli-utlottning.html

Annika sa...

Jag tar gärna tre lotter :)

Länkat både dig och butiken här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/violasromantiskahem.html#comment

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se (Drömmen om 11 barn)

Ett ögonblick sa...

Så fina vinster! klart att jag vill vara med! Tror att jag uppfyllt alla kraven för tre lotter. Länkar till din butik gör jag sen tidigare, ny länk med bild till tävlingen och en kommentar = 3 lotter.

kra lisamaja

Synnøve. sa...

Klart man vill vara med.
Så jag länkar och länkar ;))
kramen :)

Mycket annat & lite betong sa...

Jag vill så klart gärna vara med! Så fina vinster. En lott, tack!

Hälsningar Agneta

Vform sa...

Hej!
Jo TACK!
Vill gärna vara med i tävlingen!
Grattis förresten till besökarantalet ... och grattis till en jättemysig blogg,
som jag just hittat!
Må så gott!
Hälsningar från finland

Anonym sa...

Jag vill vara med i utlottningen. Det skulle vara roligt att vinna dom fina vimplarna.
Kramar

Unknown sa...

Åh, så fina vinster som jag höll på att missa!! Tur att du påminde mig på fb ;)
Jag tar gärna tre lotter tack, jag länkar alltid till din nätbutik och ska länka till utlottningen så snart jag är vid en dator igen (är inte helt "hemma" än med iPhonen)
Ha en underbar dag!
Kram Allis

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag tar två lotter! Ha det bra!

Birgitte og Kaffekoppen sa...

Så din en give away og jeg vil meget gerne være med, med 2 lodder tak. :-)
god weekend
Kram Birgitte

EM sa...

Det var i sista svängen det.
Tre lotter till mig, tack. Butiken har en fast plats i min vänsterspalt...
Kram elsamarianne

Sara sa...

Åh jag vill gärna vara med i din fina utlottning =))
Tar gärna 3 lotter tack!
Kramar ifrån lilla mig

berit sa...

Hej! vilken underbar fin blogg och utlottning. Här kommer jag att titta in ofta :D))....Jag tar två lotter

ahle sa...

Fina vinster verkligen! Jag är gärna med och tar en lott tack!

G:a Affären sa...

Kommer in i elfte timmen till din fina utlottning..!
Om inte annat så vill jag gratulera fina Malte och till ditt stora besökstal.
Jag tar 1 lott!
Trevlig Helg!
Cia

Ida Banck sa...

Denna underbara utlottning kan jag bara inte missa! Har redan i huvudet fantiserat om dom i mitt hem ;)

Hoppas nu på tur och att ni får en härlig semester i värmen!

Mvh
Ida B

idapida@banck.se

tiiti66 sa...

Verkligen fin utlottning du har! Tar en lott och hoppas på tur..
Grattis till 4 åren, hoppas det blir mycket mera.

Anette sa...

Åhh nu får väl inte jag vara med :(sent ute ser jag.
Men lämnar en kommentar iallafall:) så får vi se :)
Grattis till Malte och alla besökare sååå kul.
Kramen Anette

ensu sa...

Jag är gärna med och provar min lycka med en lott, tack. Om jag bara hinner ännu....