torsdag 28 juni 2012

SOMMARRUM I VATTENHÅLET


MORRN, ÄNNU EN DAG MED BLÅ HIMMEL...MAN BLIR SÅ TACKSAM SÅ :) IGÅR HADE JAG EN AV DE BÄSTA DAGARNA NÅGONSIN I BUTIKEN..NU ÄR DET INTE KASSAFLÖDE JAG TÄNKER PÅ (ÄVEN OM DET VAR BRA);) UTAN ISTÄLLET OM ALLA DESSA MÖTEN..MÖTTE MÅNGA HÄRLIGA OCH ROLIGA KUNDER IGÅR..BLEV MÅNGA SKRATT OCH DETTA ÄR DET FANTASTISKA MED MITT JOBB..ALLA NYA MÄNNISKOR MAN FÅR TRÄFFA...
 


MEN NU VAR DET INTE BUTIKEN SOM SKULLE AVHANDLAS...ÄVEN OM DET ÄR MITT SKÖTEBARN :) FÖR EN TID SEDAN SKREV JAG OM ATT JAG VÄNDE UPP OCH NED PÅ HELA VATTENHÅLET OCH I GÄSTRUMMET BLEV DET EN STOR OMMÖBLERING..NU STÅR SÄNGEN RAKT UT FRÅN VÄGGEN...TIDIGARE STOD DEN UTMED VÄGGEN...





TYCKER DET BLEV MKT BÄTTRE PÅ DETTA SÄTTET OCH NI KANSKE KOMMER IHÅG SKRIVBORDET SOM STOD FRAMFÖR FÖNSTRET...HAR OXÅ FÅTT EN ANNAN PLATS MEN DET FÅR NI SE EN ANNAN DAG..




KUNDE INTE MOTSTÅ DESSA KUDDAR IFRÅN BUTIKEN OCH INTE HELLER DEN ROSARANDIGA HISSGARDINEN..SOM NU SATTS UPP ÄVEN HÄR...BLEV VERKLIGEN ETT SOMRIGT RUM..





ÄLSKAR DET ROSA/VITA OCH SÅ LITE INSLAG UTAV DET RÖDA...TEXTILIER IHOP MED DET VIRKADE..DET ÄR EN SUPERHÄRLIG KOMBINATION :)





HOPPAS NI OXÅ FÅR EN VACKER SOMMARDAG, MÅ SOLEN LYSA PÅ ER, KRAM VIOLAN
 

19 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det blev!
Jag hoppas att Malte mår bra.
Kramar

Fågel Blå sa...

Så ljuvligt!!!!!
Kramar Kathrine

fianathome sa...

Väldigt fint!
RÅSA..och greddelin är mina absoluta favoritfärger. Man blir både lugn och glad på samma gång.
Den sängen ser ut att vara väldigt skön att sova i :)
kramelikram
Fia

lisashus sa...

Ja, vilken härlig dag det verkar bli - "tillfälligt högtryck", säjer de på radion!
Så fint gästrummet är! Säkert en fröjd att få sova där. Vilken skön sommarkänsla!
Kram
Lisa

EM sa...

Den där svaga rosa nyansen talar verkligen rakt in i ens hjärta. Den är så fin.
Hela rummet andas frid...
kram elsamarianne

skifferhuset sa...

Hej vännen! Så fint det blev i rummet! Här har vi oxå sol idag, härligt! Ha nu eb fin dag, vännen! Kram Iréne

G:a Affären sa...

Så fint du gjort! Och sista bilden visar verkligen hur fint tygerna, färgerna och de olika strukturerna passar ihop.
Kramar Cia

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej där i vattenhålet!
Härliga kuddar och matta pastelliga färger. Me like!
Ha det så gott i sommarsolen!
Carin

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan så fint du gör
Ha det så bra
Kram Rosa

Unknown sa...

Såå himla fint, där känner man sig nog som en kunglig gäst.
Kul med massa nya härliga kunder som livar upp din arbetsdag.
Hoppas allt är bra med dig förövrigt och även med lilla Malte.
Kram Ing-Britt

Betongglädje sa...

Den som sover i det gästrummet sover nog som en stock!
Så fint som det blev!
KRAM
Camilla

Eva Linnea sa...

Jaaaaaa, i dag har solen lyst och det har varit varmt. Man blir så GLAD och det känns ända in i hjärteroten vad man saknat solen & värmen.
Kram Eva Linnea

Snögården sa...

Så fint . Ursnyggt med rosa....Kramen

Linneskåpslycka sa...

Så fint det blev:)

Härligt med många glada kunder.

Önskar dig en fin helg.
Stoor kram

Hajan sa...

Du ger oss inspiration lilla vän med Din blogg,till både det ena och andra.Underbart
Jag skall baka en paj som jag hittade på bloggen Vita hemligheter
alltid roligt för mig.
ha en bra helg kram från gumman

Ullis/Leva på landet sa...

Ser jättemysigt ut i gästrummet. Kul med sådant besök i butiken. Härligt att det blev så bra med den och att du vågade ta steget ut från skolans värld. Funderar på det lite då och då jag också. Problemet är att jag inte vet vad jag ska göra istället.... ;)
Ha en skön helg!
Kram Ullis

Mycket annat & lite betong sa...

Vi har haft två soliga dagar nu och fått en hel del utomhusjobb gjort.
Så besvärligt med Maltes mage. Vår hund hade också en krånglande mage. Hon fick äta en låg dos cortison och bara dietmat från veterinären. Men hon hittade ju också ett och annat ute att äta och då blev hon sämre direkt.
Jättefint somrigt gästrum!

Ha det bra!
Agneta

toves sammensurium sa...

For et nydelig gjesterom,her har man det som en prisesse Viola!!!!
Forstår godt hva du mener når du beskriver dine kundemøter....det er bare helt herlig å ha godt forhold til sine kunder,- dette har jeg prøvd og er faktisk rett og slett glad i mange av dem enda!!
Så bra du har det slik!!!
Toveklem:)

Mamma C sa...

Jo, vi hade ju ett par dagar nu med sol. Men den försvann lagom till helgen. Så nu är det gråmulet igen fast inte så kallt som det varit förut. Ha en bra helg.
Kram Mamma C