onsdag 18 mars 2015

5 ÅR


Morrn på er, ibland undrar man....hur kan 5 år gå så fort. Startade fysiska butiken denna tid med en stor invigningsfest med ett trettiotal bloggare för 5 år sedan

Ikväll blir det partaj i butiken, kommer ett 50-tal inbjudna gäster som ska festa på snittar och bubbel och rabatter för nu ska det ska firas

Ni som inte är med ikväll kommer oxå att få ta del att olika erbjudanden närmaste dagarna...berättar mera snart

Så idag ska göras 150 snittar och fixas till i butiken och precis som för 5 år sedan så skiner solen från en blå himmel. Kommer ihåg att på premiären låg det kvar massor utav snö, var ju den där vargavintern som vi fick pröva på som nyinflyttade landsbor

Njut utav dagen, kram på er

6 kommentarer:

Hajan sa...

oh lilla vän så underbart, så duktig Su är.
Och så mycket fint du har.
Skall ta fram mina påsksaker, hi, hi här bliver det inga snittar, men en god mscka tager jag mig nog.

kommer att kolla på din blogg
så får jag vara med
kram Hajan

lisashus sa...

Grattis till 5 år! Tänk, vad tiden går!
Jo, den vintern/våren minns man.
Jag kommer ihåg att du hade förinvigning för inbjudna den 21 mars, och snön låg meterhög, men just DEN dagen var det plusgrader och soooool! Helt underbart och det kändes äntligen som vår!

Jag har ju varit med från första början och det är så kul att du har utvecklat butiken och att den blev en sån succé!
Ja, vi ses senare idag!
Kram
Lisa

Ann Kåge sa...

STOORT grattis till fem år med din fina butik!
Varma kramar Ann

bakom berget sa...

Grattis min vän! Tänk att det har gått hela fem år. Jag minns såväl invigningen.Så roligt det var.
Det var ju då vi lärde känna varandra och alla andra rara tjejer som man sen har haft sån otrolig glädje av genom åren. Lycka till med nästa fem år nu och ha en jättetrevlig kväll.Hälsa alla jag känner. Jag önskar att jag hade varit där.

Kram Åsa.

G:a Affären sa...

Grattis till de fem åren!
Önskar er en härlig kväll och lycka till med många kommande år!

Kramar /Cia

Eva Linnea sa...

Jisses, är det verkligen 5 år sen! Tiden går fort när man har trevligt, brukar man ju säga. Nu är det länge sen jag var och hälsade på, men jag kikar in titt som tätt här på bloggen. Kolla in vad jag har för mg nu för tiden på Lavendel & Salvia http://lavendelsalvia.blogspot.se/
STOR kram och ett STORT GRATTIS på 5-årsdagen önskar Eva Linnea