onsdag 4 mars 2015

ÄGGTIDER



Hallå på er, idag är det SOL och våren har återkommit. Hörde idag på nyheterna att våren i år är rekordtidig, framförallt i norr och om det är bra eller dåligt sprode de lärda.
Men jag har inget emot plus och sol.

Nu äggas det för fullt både i butik och inför vårmarknad. Så fort mars har kommit så åker mina äggdekorationer fram, tycker man kan ha dem framme hela våren...som denna

Dags att byta om för nu väntar jag på en pall ifrån rif design. Blåa keramikskålar är på igång, så vackra

Ha en fin vårdag, kram VIOLAN

1 kommentar:

Erikslundsliv sa...

Åh, så fina ägg! Jag tänkte bölrja påskpynta lite snart eftersom påsken är en så kort helg och jag vill hinna njuta lite längre av det lilla pynt som kommer fram. Det är mycket blått i både inredning och kläder nu. Ovant men vackert!
Kram, Ann