söndag 1 mars 2015

VÄLKOMMEN MARS



Äntligen är den här...den första vårmånaden, vad man har längtat
Under min bloggdvala har jag varit mkt på Instagram, många gamla bloggare som är där istället för att blogga och visst är insta fantastiskt för där kan man visa många ögonblick från sin vardag
Så insta har blivit en slags blogg för mig, visserligen mera fåordig men till varje bild blir det några rader under en dag (blir oftast 6-10 bilder)
Men har saknat bloggen och bestämt mig för bara en bild och några rader...ja ni vet ju hur det är med mig, svårt att skriva lite...
Gillar flödesskrivning där man bara får skriva ned sina tankar
Dags att förbereda sig för en jobbardag och vill ni hälsa på mig på insta så finner ni mig under :violan9
Önskar er en skön söndag, kram VIOLAN

Collaget från instagram: februaris mest gillade bilder

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har ju inte Instagram, har haft trasig mobilkamera. Men nu har jag ny mobil, så kanske... Det var fina bilder för februari.
Kramar/AM

Rosa i huset i vitt sa...

Finfint collage ....hoppas du mår bättre efter fallet
kram Rosa

Rosa i huset i vitt sa...

Glömde ...räknar med att komma den 18:e

Erikslundsliv sa...

Så kul att få ha en butik hemma på gården. Jag bor också i ett 1700- talshus. Det känns speciellt och charmigt med äldre hus och saker tycker jag. Hoppas att jag kan besöka din butik någon gång om jag har vägarna förbi.
Ha det gott!
Kram, Ann

Mamma C sa...

Jag har inte hoppat på Instagram, och vet inte om jag kommer att göra det heller. Men kul att du skriver några rader igen på din blogg.
Kram Mamma C

Torpliv sa...

Härliga foton! Gillar inslagen av ljust rosa som är så fantastiskt fint. Ser fram emot våren och blommande pelargoner, längtar verkligen...
Såg på fb att du hade trillat, hoppas du mår bättre nu!
Kram Petra