torsdag 5 mars 2015

HÄRLIG VÅRDAG



Morrn på er, har varit vaken sedan 7 för då ansåg Malte att det var dags att vakna...min sjusovare har fått andra morgontider nu när ljuset har återkommit, annars kunde han sova både till 8 och 8.30 men kan ju vara bra att komma upp skapligt.....säger den morgontrötte VIOLA, ni vet ju att jag är nattuggla

Den här veckan ska jag bara jobba to och fr och sedan bär det iväg till Spanien för en vecka så nu är det hög tid att börja riva i garderoben och kolla över vad som ska packas ned

Idag blir det ännu en underbar vårdag, klarblå himmel här på ostkusten så jag lär stjäla till mig en solglimt då och då när det är lugnt i butiken

Ha en härlig dag, kram VIOLAN

2 kommentarer:

lisashus sa...

Himla trist att han är så morronpigg - Malt!
Själv är jag ju också nattuggla så jag vet hur det måste kännas....!

Härlig dag idag! Det blir torpet för min del!
Ännu en gång - ha en jättefin resa!
Kram
Lisa

Hajan sa...

hoppas nu att du får fint väder i Spanien. Det är ju bara det att inget 'r sig likt, det har ju regnat och blåst hörde jag i Alicante. Talade med en farmor i dag som tyckte så synd åt sitt barnbarn. Men som jag sa, herre Gud han kommer att få fint väder Han bor ju och jobbar där.