tisdag 17 mars 2015

BLANDAD VECKA



I dag är min goda vän Inger här och jobbar i trädgården för det är ju några kvm att fixa i ordning inför vårmarknaden. Men redan i morgon så har jag fest för vänner som är med och firar mina fem år som butiksägare här på Bossgård fast det hela startade ju faktiskt för 10 år sedan med en stor nätbutik www.romantiskating.se som bara sålde antika varor med inrikting shabby chic. Den eran är förbi och idag är jag inte lika "vit" längre utan blandar gladeligen olika stilar till min egen.

Så till lite gnäll då...Malte går på kortison mot sin allergi...är en lång historia som får sitt eget inlägg, min allergin har blommat ut för fullt, usch för al och hassel, inflammation i en tand, blir besök på torsdag (tandläkarskraj till max), cellprov idag och så har mobilen krakelerat...glaset helt paj så detta tycker jag inte är en höjdarvecka men lika bra att ta hela köret med en gång

Ha en fin dag i solskenet, snörvel, nysningar och sveda i ögon och hals, härligt med vår;-)
kram från VIOLAN


2 kommentarer:

Mamma C sa...

Verkligen en blandad kompottvecka. Det är ju inte gratis med ny telefon och så tandläkarbesök på det också. Pappernäsdukar till allergin är ju ingen stor kostnad i alla fall.
Kram mamma C

Erikslundsliv sa...

Så trist när allt bara går snett på samma gång. Det man får komma ihåg sådana gånger är att bakom molnen lyser solen och snart drar molnen förbi! Hoppas att veckan blir bättre och bättre i alla fall!
Kramar, Ann