tisdag 31 mars 2015

STILLA VECKAN



Den här veckan har olika namn, passionsveckan, dymmelveckan, tysta veckan, stilla veckan är några..och den har verkligen börjat stilla

Igår skulle jag rotfylla en tand, har inflammation i underkäken och två kindtänder är drabbade, inget skoj alls kan jag lova
Tyvärr lyckades inte rotfyllningen så det blev att dra ut istället och allergisk som man är mot bedövning så blev det att dra ut ändå men det gick faktiskt...visst finns det lustgas och annat påhitt men det vill jag icke veta av och det gick ju ändå...Så min veckostart blev verkligen stilla efter den behandlingen men idag känner jag mig betydligt bättre, tack och lov

Imorgon är det dymmelonsdag så då får man se upp så man inte får sig en lapp på ryggen

Ha det så gott så här dagarna innan min favorithelg...påsken

Kram VIOLAN

6 kommentarer:

lisashus sa...

Ingen vidare början på påskveckan för dej då! Usch, så trist det låter!

Hoppas att du piggar på dej till helgen!
Kommer nog in en dag och byter en grej, du kanske vet vad jag menar! *suck*
Kram
Lisa

Mamma C sa...

Usch, så ont det där lät. Hoppas du blir bra till påsk.
Kram Mamma C

IreneL sa...

Men fy så jobbigt! Krya på dig nu!
Kram! / Irene

Hajan sa...

jaa då får väl jag en strut på ryggen, skall iväg tidigt och handla, Det tycker ju skolungdomen är jätteroligt att
sätta på ryggen på en gamal gumma, det får jag väl bjuda på då.
Trevlig påsk till hela familjen, önskar Hajan

Hajan sa...

Förlåt glömde att beklaga detta
med dina tänder, hoppas du får
slippa sådant nu under helgen och det räckte med det du hade.
ha,ha Glad påsk igen

Anna sa...

Åh, fy för den lede så hemskt!!! Jag antar att du mår bättre nu några dagar efteråt.
Du får dricka massa äggtoddy och annat skarpt så blir det åtminstone lite roligare..:)
Glad påsk!
Kram Anna