fredag 8 mars 2013

SIRI 1 MÅNAD

Morrn på er, vaknat till -11 men det ska väl gå uppåt får jag hoppas...härligt väder är det i a f med klarblå himmel...denna fredag i mars och idag är den här lilla raringen 1 månad...
Tänk vad tiden rinner iväg och det värsta är att jag fick med mig en rejäl förkylning från Spanien..så nu går det flera veckor innan jag får hälsa på den här sötnosen men som tur är sänder sonen massor utav bilder..
Den här har han tagit så fin...
Önskar er en skön helg, nu ska jag snart bege mig iväg och sätta upp anslag om VÅRMARKNADEN...ni kommer väl nästa helg :) 

KRAM från VIOLAN
   

25 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Härlig bild!
Så söt den lille är!
Hoppas du kryar på dej!
Önskar dej en fin Helg
Kramar Kathrine

Chokladvillan 1910 sa...

Vilken goding ! Nä, har du blivit förkyld...Krya på dig !
Må så gott & ta hand om dig !
Kram Anki

EM sa...

Usch då, en förkylning nu, inte bra...
Så underbart söt hon är, och vilket fint foto. Förstår att du är lyrisk.
Krya på dig och kämpa på...
kram elsamarianne

Rosenhäxan sa...

Vilken fin bild. Söt liten Siri.
Planerar nu att komma till din marknad . Ska bli så kul.
Roligt att du gillar mina våningsfat.
Idéer har jag många och nu när vi har sol hela dagarna kommer inspirationen.
Ps ang boken jag reservera. Kommer den nu i mars?
Ha en fin helg
Kram Gittan

Unknown sa...

Underbart vacker bild! Så fort tiden går, redan 1 månad <3
Kram
Annika

bakom berget sa...

Krya på Dig och ha en skön fredag.
Vilket fint foto på mor och barn.

Kram Åsa.

Sirpa sa...

Hej! Så himla såt lille! Krya på dig, hoppas förkylningen ger sig! Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Men vilken underbar bild :)
Grattis lilla Siri :)
Stor kram o ha en underbar fredag.
Jessica

Eva Linnea sa...

Usch då! Den här våren kommer att gå till historien som den förkyldaste månaden på mycket länge. Sköt om dig!
Jag kommer inte på vårmarknaden, men tänkte komma förbi en titt på torsdagen efter om det är okej.
En fin fredag och en härlig helg önskar EvaLinnea

Eva Linnea sa...

PS Sirius hade hetat Siri om han hade blivi en flicka. Ett jättefint namn. DS

Solveig sa...

Nydelig bilde!! Kose deg masse med søtnonsen når du blirvfrisk! God bedring!!!
Klem fra Solveig

Rosa i huset i vitt sa...

Så fin bild...krya på dig
ha en bra helg
kram Rosa

Snögården sa...

åå så fin bild. Vad mysigt det ser ut.
Hoppas allt är bra med dig, jag kommer ju nästa helg ska bli riktigt kul.

Kram Anni

lisashus sa...

Underbar bild på lilla barnbarnet!

Himla otur du har då, med förkylningen, men det verkar vara typiskt just när man varit på varmare breddgrader!
Hu, så kallt det är, men vackert!
Krya på dej!
Kram
Lisa

Unknown sa...

Hej!
Riktigt söt liten tjeja! :)Oj din vårmarknad hade jag ju missat. Den vill jag ju självklart besöka.
Krya på dig med förkylningen!
Hoppas du ändå får en fin helg!
Kramar Marina

Rut och Signe sa...

Vilken liten sötnos! Tiden går så fort i början av småbarnstiden.

Ha en fin helg, Kram Marie

Mamma C sa...

Vilken fin bild du fått och delar med dig av. Krya på dig, här hemma går gubben fortfarande med influensan. En hosta som inte vill ge med sig. Ha en bra helg.
Kram Mamma C

Hanna sa...

så mysig bild.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Hajan sa...

Var tusan tog min kommentar vägen??
Ja vill bara tala om att jag tycker bilden är jättevacker,och
fötstår din frustration att ej få
träffa lilla Siri.

Alla har ju något nu,hosta, värk
jaa jag tror vi måste få mer sol
för att trivas eller hur.
Lycka till lilla Du nu nästa vecka
kram Hajan

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så fin hon är lilla Siri. Hoppas du blir frisk snart så du kan hälsa på henne, hon saknar säkert farmor :)
Ha en fin dag.
Kram Jennie

Nyanser av vitt sa...

Så söt hon är. Hon är lite lik sin vackra farmor :O)
Jag gör ju tyvärr inte det men till vintageloppisen är jag där igen
Kram och krya på dig darling

fianathome sa...

Vilken söt unge - sockersöt!!
Hoppas du nu blivit friskare så du kan pussa på underbaringen!
kramelikram
fia

toves sammensurium sa...

For et underbart bilde!Dere svensker kan dette med mor-barn fotografering...glemmer ikke prinsesse Victoria og Estelle...et av de første bildene!Dette minner meg om det...så mye kjærlighet.Tenk den lille prinsessen din er en mnd,håper du får kost mye med henne Viola,tiden går så altfor fort!
Toveklem :)

Mycket annat & lite betong sa...

Otur med förkylning när du har ett så gulligt barnbarn. Tur att det är lätt att skicka bilder!

Krya på dig och kram från Agneta

Lovisa Wallin sa...

vilken söt bild, ser så mysigt ut!