torsdag 14 mars 2013

VÅRMARKNAD

 Nu är det snart dags...bara en dag kvar..här fixas det som bara den..redan imorgon kommer de första utställarna för att börja plocka upp..och butiken är knökafull utav vårens nyheter...har gjort några collage så ni kan få se en glimt utav butikens utbud..




Butiken finns i ett av mina hus på gården och detta 1700-tals hus har 5 st rum..ca 900 st olika varor finns alltid att välja på och som synes är det en mix utav olika stilar inom den lantliga inredningen





 Finns även många textilier att välja på, hissgardiner, dukar, kuddar, överkast m m




 Så nu är vi förberedda på att möta alla trevliga kunder som brukar besöka oss under marknadshelgerna..vår marknad växer för varje år, flera tusen människor besöker oss dessa marknadshelger :)




Collaget nedan är bilder från några utställare som deltar denna marknadshelg...ni kommer att möta duktiga utställare som är otroligt kreativa och gör fantastiska saker, är verkligen kvalité på deras skapelser :)




Ni finner oss på Bossgårdsv 5 i Ö Husby 61024 Vikbolandet och så bjuder vi på SOL hela helgen och så finns det kaffe och hembakat samt korv. Öppet hela helgen 10-16
VÄLKOMNA hälsar Viola med familj

15 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej! Så mycket fint! jag vill önska en mycket trevlig marknad! Tyvärr bor jag lite för långt borta!
Kram Sirpa

EM sa...

Ha nu en riktigt trevlig helg och hoppas ni får sålt massvis!!!
Önskar jag kunde komma, men du vet...
Hälsa så gott till alla mina bloggvänner!
kram elsamarianne

lisashus sa...

Det ser riktigt välfyllt ut hos dej! Oj, så mycket att välja på !
Lycka till på marknaden! I år blir jag ju besökare! Det ser jag fram emot!
Kram
Lisa

Hajan sa...

Lilla vän det var det läckraste
på länge.
Jag hoppas att Marknaden
går bra för Dig. Så mycket arbete
som Du lagt ner på detta.
Lycka till

Hajan sa...

Lilla vän det var det läckraste
på länge.
Jag hoppas att Marknaden
går bra för Dig. Så mycket arbete
som Du lagt ner på detta.
Lycka till

idémakeriet sa...

Haha, vi bjuder på sol, den var bra ja.
Nu hoppas jag verkligen att många människor hittar till dig Viola.
Hoppas att det blir en toppen dag för er allihopa.
Kram Gerda

Sofia sa...

Åh, så härliga bilder du fixat!!!! Man får verkligen VILL HA- känsla... =).... Vilket ju är bra!
Vi ses i morgon!
Kramis Sofia

Veronicas Lantliv sa...

Åh så många fina saker. Vill ha!!
Ha en trevlig helg med många besökare. Kram Veronica.

Unknown sa...

Så mycket fint du har i din butik. Riktigt mycket ögongodis, vill ha.
Kram
Lena

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan.
Mycket fint du visar! Hoppas nu det blir fint och soligt och massor av folk som handlar hos er!!
Lycka till.
Kramar till dig, Jennie

Sirpa sa...

Hej! Har en mysig kväll! Och vill önska en mycket lyckat marknad!
Kram Sirpa

Torpliv sa...

Så mycket fint du har, och massor av fint från utställarna! Tittar in för att önska er en riktig toppenhelg!
Kram Petra

Mamma C sa...

Hoppas marknaden gick jättebra.
Kram Mamma C

Elsa och Helena sa...

Ja, vad folk det kom och jag såg att försäljningen gick bra:)

Tack Vännen för en härlig helg...KRAMAR

Nyanser av vitt sa...

Jag dööör vilket kök. Dags för mig med ett kundbesök. Spännande! Nyfiken :0)
Gick det bra i helgen?
Jag har ju sökt upp snön men fy f.....vad kallt vi har det.
Kraaaaaam darling