tisdag 5 mars 2013

VACKRA DAMER

 Här är det full rulle så det blir ett litet kort inlägg..har ju kundkvällar 2 kvällar i rad...måste bara visa dessa provdockor som går åt som bara den..igår såldes 3 st på första kundkvällen..får se hur många som går ikväll...




Naturlig storlek och finns i 3 färger...vackert tyg och trä rakt igenom och det bästa av allt...under tusenlappen...nä...tänker inte avslöja leverantören..så glad att jag fann dessa på formex och det verkar som kunderna är lika glada som jag :)



Är nog bäst att reservera en till butiksägarinnan, ha de, jag tittar in till er imorgon...p.s ljuvligt vårväder på ostkusten d.s  
kram VIOLAN

17 kommentarer:

lisashus sa...

Ja, provdockorna var verkligen en höjdare och så mycket annat fint du hade fått in!
Tack för igår och lycka till ikväll!
Kram
Lisa

Solveig sa...

Oj, sånn en kunne jeg ha tenkt meg også!!! Hadde jeg bare bodd litt nærmere!!
Ønsker deg en flott kveld.
Klem fra Solveig

Rosenhäxan sa...

Hej Violan Verkligen superfina provdockor.
Här är det vårkänsla med råge har suttit och fikat i solen på min trapp.Äntligen.
Ha en lyckad kväll
Kram Gittan

Sirpa sa...

Hej! De är ju hur fina som helst! Önskar dig en skön kväll!
Kram Sirpa

Unknown sa...

Hoppas du hade en bra vecka i Spanien vännen. Våren blommar väl för fullt där nu :).
Vilka fina provdockor du fått hem och billiga!!
Lycka till nu med nästa kundkväll, kram Ing-Britt

Eva Linnea sa...

Lycka till på kundkvällarna som är kvar! Ska nog fräscha upp min provdocka ser jag. Kanske klä på henne något. Tittade på reportaget i JdL i dag igen, läste och njöt. Jag visste inte att du varit konstlärare.
Kram från Eva Linnea

Line sa...

Tjingeling Violan! Nu är jag på G med bloggen igen. Kika gärna in. Förstår att du har fullt upp...och mycket roligt under tiden :) Lycka till med kundkvällarna. Imorrn är min "lediga" dag så då ska jag spana in DIG i det där bladet. KRAMEN

Drømmevillaen.no sa...

Wow!! De var flotte!! Skjønner godt at de går unna :)

Ønsker deg en fin tirsdag!

Klem Nina
drømmevillaen.no

Unknown sa...

Åh så härliga bilder! KRAM Petra

Fågel Blå sa...

Åhhhh vilka finingar!
Underbart!
Måste passa på att gratta till, reportaget, så härliga bilder från ditt fina hem, så roligt för dej, det är du värd min vän!
Hoppas du får en fin dag
Kramar Kathrine

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara damer :)
Jag läste reportaget flera gånger tror jag :))Underbart och så vackra bilder från ert hem.
Stor kram
jessica

Mamma C sa...

Vilka provdockor, helt superfina.
Kram Mamma C

Sirpa sa...

Tack för dina snälla ord hos mig! Har det bra!
Kram Sirpa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var tjusiga damer, hoppas du hann och ställa undan en till dig.
Roligt när man hittar såna fina, och till bra pris.
Solig kram
AnnaMaria

Black Iris sa...

Oh, en sån provdocka skulle sitta fint här, nu när jag har börjat mig på att försöka sy lite.
Det är väl inte direkt min storlek men i alla fall..:)

Kram Maidi

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Ja de är verkligen jätte fina dina provdockor:)
Ha en fin kväll, nu ska jag gjuta lite igen..gör inget annat känns de som hihi.
Kram Jennie

Elsa och Helena sa...

Så fint, kan knappt bärga mig tills jag får JDL i min hand:) Snart syns vi...KRAMAR