torsdag 7 maj 2015

GOD MORGON

 Vilken dag det var igår i vattenhålet, den första sommardagen med över 20+ och bara sol. Så det var solstol och bikini...





 Men idag är det kyligt och molnigt, bara vara tacksam att jag fick den där dagen på min lediga dag.

Nu är det dags att fara hemåt för denna vecka kommer 4 st pallar med nyheter och inte kan jag låta bli nyheterna. Den där fjärilstavlan fick följa med ner till vattenhålet och lite till...





Förresten är klockan och slingan oxå från butiken men dom har jag haft med mig tidigare

Time för frukost och packa och sedan är det ett styrkepass på Bossgård som väntar mig, ha en fin dag, kram VIOLAN

3 kommentarer:

Black Iris sa...

Här lyser solen med sin frånvaro så något bikiniväder har det inte varit på länge.
Ibland önskar man att man hade plats för hur mycket som helst när du visar så mycket fint.
Köpte en löpare av dig för ett par år sen. Den i madrasstyg. Den strök jag och la på bordet igår..:)

Kram Maidi

Mys och hemtrevnad sa...

här regnar det både idag och igår...vill med ha sol nu...kramis semlan

Hajan sa...

Väderleksrapporten från mig, får jag nog sno mig på, För nyss var det regn och mörka moln, lite kyligt också.
men nu skiner solen igen
på min lilla värld.