måndag 4 maj 2015

RABARBERTIDER




Nu haver jag kommit upp till ytan igen så nu blir det inlägg så gott som dagligen, visserligen inte så många bilder och rader men ändå ett livstecken

Var ju nere för räkning i 1,5 månad när jag fick problem med mina tänder efter en inflammation så det blev flera utdragningar...lovar att föda barn är ingenting jämfört med tandvärk

Vad då göra med rabarber när man inte kan äta dem...längtar efter rabarerpaj med då säger gallan nejtack...gu vad gnäll det blev idag då..men då vänder vi på det till det positiva
Jo...man sätter dom i vas och det gör jag varje år, är så vackert tycker jag(bild från butiken.) Ska snart ut i trädgården och plocka ett gäng men dom ska modern få

Önskar alla en fin måndag, kram VIOLAN
 

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Åhh, så där stora har inte mina blivit ännu. Så synd att du inte kan äta rabarber längre.
Kram mamma C

Erikslundsliv sa...

Så vackert med rabarber i vas! Så stora rabarber har jag inte ännu men de är på gång. Hoppas att de räcker både till paj, saft och prydnad.
Kram, Ann

G:a Affären sa...

Oj, redan så stora!
Det är så vackert med rabarber i glas och så brukar stjälkarna rulla upp sig så fint efter någon dag.
Stackare, tänder är inte att leka med när det krånglar. Jag ska till tandläkaren i morgon och är redan lite stressad, alltid hittar de något.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kramar /Cia

Browneyedgirl sa...

Älskar rabarber :) Vackra att titta på med. Ha en toppen dag. Kram