onsdag 27 maj 2015

NU ÄR DET BLÅTT


I sommar är det verkligen det blå som gäller, man översvämmas av bilder med marina inslag och givetvis påverkas även jag...men det var inte speciellt svårt att övertala mig att ta in det marina igen i inredningen

Har varit blå/vit från och till gm åren och nu pratar jag inte om vårt IFK Norrköping utan inredning 

Mitt kök får denna sommar bada i marina inslag och även i butiken finns en hel del som marockanskt kakel, keramik, mattor ljuslyktor m m 

Bara att konstatera, superfräscht, ha en fin dag och idag är det BLÅ himmel med en strålande sol, kram VIOLAN

1 kommentar:

Hajan sa...

jag har alltid älskat, blått och vitt porslin.
Till och med blå och virutiga gardiner där jag bodde förut.

Lycka till med ditt blåvita , ha,ha det går ju bra för IFK också nu