onsdag 8 juni 2011

LEDIGHET I VATTENHÅLET

God kväll, tre nätter i vattenhålet det är balsam för själen..alldeles ensam på vår väg, fågelkvitter och tallsus.....

Men så har det ju oxå hänt en del saker, min goa bloggvän Raina mailade till mig om ett reportage jag var med i...hick... visste inte alls vilka bilder som skulle komma..


Visste ju att Villa liv skulle visa bilder från ett reportage som gjordes för 2 år sedan i vattenhålet..blev lite svettig när jag förstod att jag var med på flera bilder...


Många har ju bett mig om en helbild på mig själv men jag hatar att vara med på bild och lyckats hålla mig hemlig i tre år på bloggen och så nu detta...iiiiiiiihhhhhh

Nu har ni fått sett mig i helfigur...jissis säger jag bara så nu är man ingen blyg viol längre..länk..här kommer den..för nu är man ju offentlig, klicka HÄR


Detta har jag gjort i vattenhålet, läst..slappat, badat i poolen 28+ lagom temp för mig, fixat lite ute..bara njutit




Och värmen och solen verkar stanna kvar här vid ostkusten, gräsmattorna är nu bruna och man får vattna en hel del på grönsaker och blommor...


Så nu väntas kvällsvattning, promenad med gammelgubben Otto...

Vet inte hur många paket jag slagit in idag, många presenter som nu köpes...så butiken har varit välbesökt idag...glädjer mig :)


Nu står Otto och vrålskäller på mig, betyder jag är hungrig och vill ut....



Det blev en fotomix från dagarna i vattenhålet...ha en skön kväll




Kramen från eran VIOLAN

24 kommentarer:

liven sa...

Høres ut som dere nyter sommeren viola!
Så fint som det er i vattenholet :o)

ha en fin kveld videre

Elsa och Helena sa...

Men tänk på att du är snyggt offentlig nu...bilderna på dig är bra och du är görsnygg:) Och jag fick se köket i Vattenhålet, kan det bli bättre!! Pussen

Eva Linnea sa...

Ja men du är ju snygg ju!!
Man kanske skulle önska att VILLALIV "förvarnade" när artiklarna kommer, men det är nog för mycket begärt.
Ha en skön kväll!
Kram från Eva Linnea

Anette sa...

Så fint du har de jättemysiga bilder .
Ha de så himlans bra
Kramen Anette

Lotta-livets väv sa...

Blyga Violen, dold bakom ett blont hårsvall visar hon oss sitt vattenhål från en annan sida. Vad kul det var att se bilderna i Villaliv. Jag vet vem hon är....brukar läsa hennes blogg. Underbara vackra bilder och ingen kan fatta varför du vill försöka vara så hemlig. En vacker kvinna är du!
Kramelikram
/Lotta

EM sa...

Jag såg reportaget o tänkte att en Viola o en Otto på samma ställe måste vara ni ... Och det var det ju. Jättefina bilder.
Kram elsamarianne

bakom berget sa...

Kanonfint min vän! Det var såå roligt att få se (i alla fall delvis) ditt älskade vattenhål.
Och att Du själv var med på bilderna gjorde ju det hela bara bättre. Ha en fin kväll och pussa på Otto.
Puss puss.

Kamomilla sa...

Jättefina bilder, du är så vacker i det fina hår!!

Vardagens guldkorn sa...

Ögnade också igenom reportaget och tänkte inte så mycket förrän jag såg Otto =0) Det var honom jag kände igen hi hi. Var tvungen att läsa i texten efter något mer jag kände igen och då trillade polletten ner!
Tjusigt Violan ;0) Makens kommentar, som har läst din blogg ibland, sådär lite över min axel var, -hon är ju blond å yngre än jag trodde! Lite roligt vilka bilder man målar upp om en person bara genom att läsa...
Hoppas du får en bra vecka!
Kram Linda

Systrarna Hjertén sa...

Men!!! Jag stod och bläddrade i den tidning i morse medan barnen klädde på sig, men jag läste inte texten och fattade inte att det var du!!! Men jag hann tänka att precis ett sånt bord (det bruna) vill jag ha...he, he!!

Kul att få se dig!

Mvh
Frida

Vita Falkens Lantliv sa...

Jösses så bra repotage om dig och du är ju skitsnygg!!!! Lustigt för jag tänkte för mig själv att skulle dom varit hemma hos mig och fotat och jag skulle hamnat på bild så hade jag sett förskräcklig ut! Hahaha. Men du var kanon snygg:)))))

Kram Susanne

Mamma C sa...

Var ett toppen repotage och bilderna lika så. Tog med mig tidningen till mamma nu ikväll, så hon får läsa om dig oxå.
Kram Mamma C

NinaH sa...

Det var mycket trevligt öppna tidningen Villaliv här i dagarna! Dina bilder från Vattenhål och Bossgård är förstås tusen gånger finare! Och skapar ju en så härlig atmosfär- som inte reportaget ger.... Men intressant läsa bakgrund, framväxt och tanke kring ert underbara vattenhål! Och inte minst: få en bild av snyggingen Viola!;-)
Nä förvarnad verkar man aldrig bli....;-)... Jag blev överraskad tre gånger förra året. Bara en gång fick jag veta av tidningen själv- och då när artikeln redan var publicerad. Två gånger blev jag uppmärksammad via släkt och vänner!;-)

Fågel Blå sa...

Åhhh så fina bilder från paradiset!!!!
Och jösses så roligt att se bild på dej!!!!
Så vacker du är!!!
Som en saga!!!!
Och så roligt med reporaget!!!!
Kul att se lite andra reportage,och du har det så fint!!!!
Stort Grattis Till dej!
Ha nu en fin dag!
Kramar Kathrine
Fågel Blå

katha´s kortmakeri sa...

Lika snygg som i verkligheten!!

Tack för igår alltid lika mysigt att besöka Bossgård.

Glassen var super!!!!

Kram Katha

Cecilia sa...

Tack ett inspirerande besök i din gårdsbutik igår! Termometern fick sin plats i växthuset!

Ha en bra dag trots regn!

Cecilia
www.ceciliaskreativasida.blogspot.com

Anna sa...

Jag såg det! Satt och åt lunch häromdagen med dagens post framför mig, bläddrade förstrött i tidningen och ryckte till - men - där är ju VIOLA!:) Och lika vackert har du det i DET huset alltså!
Inga bilder att skämmas för, du var så snygg så!
Kram Anna

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej, va festligt jag har också varit i mitt vattenhål; älven får jag bada i....men för kallt ännu om än tempen gått upp mot 30 dessa tre dagar.
Härligt mellan tallarna. Har bara lagt ut några bilder på mina änglar.....
Nu ska jag gå en sväng i min trädgård och kolla om mannen skött sitt jobb med vattning...
Carin

Betongglädje sa...

Så snygg så!! Du kan vara stolt över repotaget!!
Hoppas på att snart kunna hälsa på dej o shoppa lite ;)
Kram kram

Black Iris sa...

Herregud, du har då verkligen ingen anledning att gömma dig. Så fin..
Fina bilder också som vanligt..

Kram Maidi

Livsnjutaren sa...

Ja men underbara du. Jag slog upp Villaliv och började läsa. Men så bara "hallå" är inte det där Viola? Men så blev jag oskäker och var tvungen att kolla deras nätsida för att få det bekräftat. Där stod ju din bloggadress. Du är ju såå snygg. Kan vara med på många bilder med din utstrålning. Och oj vilket ställe ni har där på kusten. Förstår att det ger dig avkoppling.Haha och jag kan skryta också ,vet vem hon är . Har varit i hennes butik. Hehe.Bamsekram.

Rut och Signe sa...

Snygga bilder på snygg tjej! Kram marie

Et hus i en hage sa...

Fantastisk flott sommersted dere har! Skjønner godt at du nyter å være der!!!
Enig med deg, det er litt skummelt å legge ut bilde av seg selv;)
Man danner seg ett bilde av bloggeren..
Ha en fin fin dag:) Her plasker det ute...
Klem Tone-C

HWIT BLOGG sa...

Underbara bilder...som vanligt!
Önskar dig en lugn o fin helg..
Hälsningar Titti