söndag 12 juni 2011

NYHETER I GÅRDSBUTIKEN

Goder Morgon,äntligen har det kommit regn och gissa om det har regnat och även åskat..startade på em och höll på även på i natt..det var välbehövligt

Idag visar jag några nyheter från gårdsbutiken. Nyheter som denna ljuvliga madonnatavla, har inte hunnit komma ut i NÄTBUTIKEN men är det något som lockar så är det bara att sända ett mail till viola@romantiskating.se så fixar jag resten...


Har fått hem supersöta magneter ifrån Anna, finns med olika texter

Bokgömman nedan är nog min vackraste, finns i 2 st storlekar och ser verkligen gamla ut, vilket motiv...självklart ligger en på mitt nattduksbord, rymmer precis 2 st pocketböcker :)


Låt mig få presentera gårdsbutikens storsäljare nr 1, är denna sjal och Svanefors undrar vad jag gör, har fått beställa om den tre gånger, kanske inte underligt när den kostar hälften mot liknande som finns på M&Q


Bara älskar denna ram, färgen och den utskurna rosen är ju bara så fin..


Vackra broderade kuddar kan man inte få för många utav och är dom dessutom runda så är jag såld..


Finns i vitt och med beige botten med vita prickar, helt ljuvliga


Hoppas att ni gör en utflykt och kommer och hälsar på idag,öppet som vanligt: 11-17

Nu ska jag ut och sätta 60 st asterplantor :) ha en härlig söndag, kramen från eran VIOLAN

15 kommentarer:

Härliga Livet sa...

Vad mycke fint du har. Får nog snart bli en tur till dig igen. Här i Gränna regnade det på fredagen när vi kom ner och i går va det molningt hela dagen. Idag lyser solen men viden är kall, så nu vill jag hem till den tryckande värmen igen. Ha en fortsatt skön helg. Kram Pernilla

Lisas torp sa...

Ja, så skönt att vi fick regn igår - äntligen, och att åskan ändå höll sej på avstånd!

Idag verkar det ju vara "utflyktsdag" - lite ruggigt och mulet - det borde ge resultat i butiken!
Kram
Lisa

liven sa...

Her regner det igjen etter en flott dag i går!
Serverte i bryllup jeg....så fikk jo ikke nyte dagen utendørs :o)
Flotte saker i butikken....og nydelige broderte puter!

Ønsker deg en fin dag Viola....og kos deg med plantingen :o)
Klem!!

Mamma C sa...

Nog ska jag göra en tripp till dig igen, men not to day. Idag ska vi iväg och kolla badtunna i Söderköping. Måste hitta en och beställa så vi har en snart igen. Fy vad det blixtra och dundra igår kväll. Inte tala om allt regn som kom. Men det var välbehövligt för allt det som ska vara grönt. Ha en fin söndag.
Kram Mamma C

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Man kan inte få nog av ängelbarn.
Fina kort!
Kram Anette

EM sa...

En massa fina saker. Hoppas fortfarande på en liten tripp åt ditt håll...
Här verkar som om sommaren kommit tillbaks. Kanske lite kyligare men jätteskönt.
Vi har haft en lugnt Pingst, för det väntar en jobbig vecka då jag får gå upp kl 04. Men det är bara en vecka, sen har vi lite ledigt.
kram elsamarianne

Pysselpalatset sa...

Så mycket fint du visar oss.. 60 pklantor.. det blir alldeles saligt vackert till hösten... stora kramen från Jeanette

katha´s kortmakeri sa...

Ja visst hade vi ett riktigt inne mysar väder igår kväll.

Härligt att gräva i jorden jag har gjort det samma idag.

Kram ha en skön solig kväll.
Katha

Betongglädje sa...

Åh så mycket fint du har hela tiden... här gjuts det för fullt i betong. Försöker få till madonnorna den första blev väldigt böjd i huvudet ;) inte så fint.
Hoppas vi får lite mer regn i veckan, växtligheten behöver ju det!
Ha det gott! Kramar

Nyanser av vitt sa...

Jag har naturligtvis en sån sjal och den är underbart snygg :O)
Nu är de första 10 armbanden avklarade. Herreminje vad du säljer darling. KUL!
kramisar

hagagården sa...

Hej
Oj så mycke fint du har i din fina butik,skulle vara roligt att åka till dig någon gång.
Kram o ha en fin ledig dag.
Ninni

Puumuli sa...

Vi väntar också ivrigt på att regnet skulle komma - det är så torrt, så torrt! Vi hade en liten åskskur i går men den gick snabbt över. jag är lite trött på det eviga vattnandet..

Jag gillar mycket de där sköna kuddarna du visar!

Ha en fin början på en ny vecka!

Kram
Sari från Puumuli

bakom berget sa...

Puss och kram på dig själv du! Jag tänkte jag skulle slå en signal till dig i veckan och kolla lite angående vilken vecka det blir i höst. Ha några fina lediga dagar nu!
Puss!

(eddas) sa...

Heisann..
Ja..det kan jo trengs med litt regn til alle plantene...
Flott bilde av deg i sofaen der:)
klemklem på deg

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kändes riktigt skönt när regnet kom, och så svala nätter, nu går det och sova igen. Så mycket fint du fått in, kan lätt förstå att den sjalen säljer bra. Den är ju en prydnad när den inte används.
Solig kram
AnnaMaria