måndag 2 april 2012

BILDER FRÅN VÅRMARKNADEN

 Morrn, här kommer ett livstecken ifrån en trött men glad Viola, kan ju inte säga att vädergudarna var med oss i helgen..lördagen bjöd på nordan och snö men ändå kom det massor utav besökare till oss. Ni ska tro att utställarna frös...men söndagsfm bjöd på sol  och några plusgrader...och då var det fler kunder än vanligt..dom flesta besökarna brukar annars komma på lördagen..




Här kommer lite bilder ifrån några utställares alster och som ni ser var kreativiteten STOR



 Besökarna kunde verkligen fynda, det var 20 tappra utställare som fanns med under helgen








 Dom som reste längst var systrarna Karlson ifrån Ulricehamn och dessa syrror stod ute hela helgen..strongt gjort :) Tala om att återanvända gamla saker, dom har verkligen hittat sin egen charmiga stil



Med dessa bilder vill jag än en gång tacka alla utställare och alla trevliga kunder. Ni såg till att det blev en väldigt lyckad marknad...trots en iskall vårhelg :)

Idag ska jag bara ta igen mig..har ju varit några intensiva veckor men så roliga..nu är det dags att planera nya projekt..har ett par st på g i hjärnkontoret som ligger och gror..berättar snart..:)

Kram från VIOLAN

20 kommentarer:

bakom berget sa...

Grattis till en lyckad marknad! Jag har tänkt mycket på er i helgen må Du tro. Jäkla väder va...
Här är det kallt och snöbyar väntas under dagen. Blää..
Hoppas Du får en lugn och avkopplande måndag nu!
PUSS & KRAM!

Eva Linnea sa...

God morgon Viola! Härligt att det blev en lyckad vårmarknad även om vädergudarna inte var med er.
Nu har du gjort dig förtjänt av "lediga" dagar. En skön början på veckan önskar Eva Linnea

Katta sa...

Ja vilket väder det blev i helgen men ni verkar ha varit tuffa nog att göra det bästa av det ändå, ser jättefint ut. kram Katta

Chokladvillan 1910 sa...

Va kul att de kom många besökare ! Trist att det var så kallt dock...
Ser ut att ha varit mycket fint. ;) Ha en härlig påskvecka & blir nyfiken på dina nya projekt !
Kram Anki

Anonym sa...

Åh så roligt vi hade det, det var så värt den halvlånga vägen och de frusna tårna. För oj vad trevligt vi hade det och vilken fröjd för ögonen det var att se ditt hem, din butik och alla utställares vackra ting. Du ska ha ett stort tack och vi har redan prickat in vårmarknaden nästa år, fast då tar vi med ett lite bättre väder;)
kram;)

lisashus sa...

Tack själv för en fin helg på många sätt! Det blev ju lyckat ändå, trots vädret! Hoppas att du hinner vila ut efter allt arbete!
Kram
Lisa

annika sa...

Kul att så många kom trots den kalla vinden. Får hoppas att det blir möjligt en annan gång att jag kan komma. Kanske funkar det på ett av dina nya projekt :)

annika

EM sa...

Grattis till en fin marknad. Vädret kan man inte gör så mycket åt...Hoppas du kan tagga ner lite och ta igen dig så att du orkar med dina nya projekt.
kram elsamarianne

idémakeriet sa...

Ni hade säkert inte vädret på er sidan men vad skönt att läsa att det kom tillräckligt med människor och att stämningen var positivt.
Jätte fina saker de hade gjord.
Kan tänka mig att du är trött efter en sån intensiv helg.
Hoppas du kan ta det lite lugnt idag.
Kram Gerda

Rut och Signe sa...

Hej Agneta! Tack för en fin helg och superfin marknad. Jag var bra trött igår när jag kom hem och kämpade mig in med alla kläder för att hänga tillbaka dem i butiken. Och vad gör jag då, jo ramlar och stukar foten i trappen när jag bär Ikeakassarna fulla med plagg. Men jag föll som tur var mot en av kassarna så jag slog mest i knät mot stengolvet. Ja, ja, alltid är det nåt som går snett. Foten är ok men knät är lite blåslaget och svullet men det går över. Ha en skön ledig dag så hörs vi vart efter.
STOR KRAM, Marie

Linneskåpslycka sa...

Vad kul att det blev en lyckad helg:)
Trots vädret,för det var verkligen en iskall helg.
Hoppas på vårvärme nu:))

Spännande att höra vad som är på g hos dig här näst:)

Önskar dig en fin start på påskveckan:)

Kraam

Rosa i huset i vitt sa...

Ja du behöver nog lite vila nu.
Synd att jag jobbade hade varit kul att vara med.
Men jag hann ju med att handla lite ialla fall.

Kram Rosa

skifferhuset sa...

Hej vännen! Å vad roligt att allt blev lyckat fast vädret inte var på er sida hela tiden! Hoppas du får ta igen dig ordentligt, så de nya idéerna kan "gro" färdigt!!! *ler* Kram Iréne

Änglaskåp sa...

Tack Viola för en fin helg ... nu är det bara att sätta igång med tillverkningen igen...man kanske skulle börja göra tomtar redan nu ;) Vila dig nu ordentligt ..kram Kicki

Anna sa...

Oj, var det SÅ många utställare! Vad kul! Ja, det var en eländes kyla har jag förstått, typiskt när det varit så fint så länge innan!
Kram Anna

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tack för den här helgen! Tog du någon "pinne" igår kväll? Det gjorde inte jag, hihi... jag bara frös och kröp in under täcket.
Idag har jag hittat lite som ska med på loppisen.. :) Kan tydligen inte sluta med att "hålla på"
Kram på dig
marie

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Å vad härligt med en riktig "marknad" , där spirade verkligen kreativiteten....ha en fin start på veckan kram från Maja

Mamma C sa...

Så kul att det blev lyckat i allafall fast vädret inte var med er.
Kram Mamma C

Hajan sa...

Kära lilla Violan,vad trevligt Ni verkar haft på Din marknad.Jäkla väder måste man säga.Tack för dina kommentarer hos lilla mig.Bossgårdens Fönstertvätt måste ju bli lite dyrare än mina 700;-
Herre-gud ett helst hus.
Men det är det värt för mig som varken kommer upp eller ner när det gäller klättring.
Kram från gumman

Elsa och Helena sa...

Vad roligt att marknaden blev så lyckad men så är du otrolig att fixa och dona också!

Här har det haglat i helgen och snöat och blåst och regnat. Ja, du hör vilken vädermix.

Nu blir jag nyfiken vad du har för planer på G!!! KRAMAR