torsdag 19 april 2012

IDAG FÖR NI TVÅ INLÄGG ATT LÄSA....

Idag är det glädjens dag tack vare Lisa :), tack Lisa..var annars lite deppigt i o m att Picnik upphör idag...min favosida när det gäller fotoredigering..ja ni hör...vilka i-lands problem man har..
Lisa min vän hade funnit en uppföljare...en ny sida som heter picmonkey.com är man van vid picnik så är det här en ersättare som man känner sig hemma med så nu haver man experimenterat med några bilder...håll till godo..






Så fort det är lugnt i butiken så sätter jag mig vid pc:n och testar och känner mig redan hemma på denna sida :) det enda jag saknar är mitt typsnitt på text..men finner väl något nytt som man gillar ...



 Tydligen så är sidan ny och det lär komma in mer och mer nyheter..ni kanske kommer ihåg att jag för några veckor sedan hade ett inlägg om redigeringsprogram (är ju en djungel) och fick massor utav förslag ifrån er :) så här är ett som nu funkar för mig och kanske även för er..




Fortsätt njut utav dagen...nu blir det nog inga mer inlägg för idag...har skrivit 2..men man vet ju aldrig har ju hänt en gång tidigare att jag gjorde en trippel :) 
Kram på er igen...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvliga bilder förstår att du gillar det;)

Ha en fortsatt skön dag

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag upptäckte den häromdagen också... Det stod på picnik-sidan om några olika förslag så jag testade den också. Och känner mig också hemma där. Så nu får det bli den ett tag, till man har tid att sätta sig in i något annat.
Kram
Marie

EM sa...

Jag tycker de ser jättefina ut. Tur att du hittade nåt som kunder ersätta Picnic.
kram elsamarianne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag måste lära mig sånt där, ser så proffsigt och snyggt ut med dina bilder.
Kramar
AnnaMaria

lisashus sa...

Ja, gissa om jag blev glad när jag upptäckte programmet! Jag har ju också letat och hittat den ena krångligare än den andra!
Picmonkey är toppen, nästan enklare och smidigare dessutom!

Så fina bilderna blev, och det där med texten vänjer man sej nog vid. Ser att du hittat samma text som jag - tycker också att den är snyggast!
Kram
Lisa

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad bra att du hittade en uppföljare till det program du använt tidigare=) Bilderna ser väldigt proffsiga ut.

Önskar dig en fin kväll!
Kram,
Regina

Mamma C sa...

Skönt när man hittar något som är snarlikt det gamla så man känner sig lite hemma.
Kram Mamma C

Elsa och Helena sa...

Tack för tipset Viola och Lisa. Det ska testas! kram

Photo by Maria sa...

Picnik använde jag ibland när jag inte orkade öppna upp PS så tackar för tipset =)

Kram Mia