måndag 9 april 2012

INBJUDAN TILL DEN TRADITIONELLA BLOGGTRÄFFEN

Morrn, så var det dags igen då..för den tredje bloggträffen på Bossgård, många som varit med tidigare har undrat..blir det någon i år...har liksom blivit tradition att vi ses här i slutet utav maj...



Förra årets träff gick ut på att ses, umgås, ha tid att prata med varandra... äta och dricka gott...helt enkelt att lära känna varandra lite mera..alltså i det sociala tecknet..kändes som det blev ett lyckat koncept så det kör vi repris på..

Vi ses på Bossgård lördag den 26/5 kl 11.30 vi startar med en välkomstfika :) och vid tvåtiden beger vi oss till Stegeborgs slottsruin...som ni ser på bilden ovan..ligger ett par mil från oss..och för att ta oss dit måste vi ta en färja :)

 Jag bor på Vikbolandet och det är landet mellan de 2 vikarna..därav namnet..vi ligger mellan 2 vikar som går in från Östersjön, Bråviken och Slätbaken och här går det färja vid bägge vikarna :)


Vid slottsruinen finns det en trevlig restaurang och där ska vi intaga en god lunch till en kostnad av 120 riksdaler..antingen Dillgravad lax med dillstuvad potatis med senapscréme eller Glacerade spjäll med varm potatissallad med hemgjord BBQsås..låter väl inte fel...om vi vill kan vi även besöka slottsruinen..Anmälan när det gäller mat är bindande..
 

Tillbaka till Bossgård senare på em..till kvällen beställer vi mat som vi gjorde förra året..då hade vi exotisk planka med massor utav god plockmat..väldans gott..

Hoppas ni vill ses igen..och att flera nya hänger på...lovar vi har det väldans trevligt, övernattning går att ordna..finns gott om plats på Bossgård..

Hör av er på mail: viola@romantiskating.se eller ring på 0703 121271, hoppas vi blir ett jättegäng igen...

Ser fram emot att få se er på Bossgård, VÄLKOMNA önskar VIOLA som vill ha svar senast 28/4
 

21 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Mailar dig♥

EM sa...

Låter jättejättetrevligt!
Ska försöka ordna ledigt den helgen... återkommer om detta
kram elsamarianne

Inka sa...

Anmäler mig BUMS! Om jag får...ler


Kram Inka

Nyanser av vitt sa...

Mysigt darling. Jag ska kolla om jag kan. Beror på resefrekvensen i jobbet.
puss

Rut och Signe sa...

Kollar upp och återkommer!

Ha en skön måndag, Marie

bakom berget sa...

Va spännande detta låter. Mejl kommer inom kort:o))
Ha en bra dag vännen!
KRAAAM.

Unknown sa...

låter väldigt trevligt, ska jag fundera på.
Ser väldigt mysigt ut runt om vid dig.
Ha en fin måndag, kram Ing-Britt

Rosa i huset i vitt sa...

Låter Trevligt, måste kolla om jag jobbar ,återkommer om detta.

Kram Rosa

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Ooo..
Hade varit rolig
Typiskt så är jag med på Antikturen den helgen.
Hoppas det blir flera gånger.
Önskar dig en mysig dag
Kramisar
Sus

katha´s kortmakeri sa...

Låter så himla trevligt. Hoppas bara att päronen:) håller sig i skinnet denna gång.
Kramen Katha

Stina sa...

Men åh, tänk om man visste att man kunde komma. Men man är ju som en stork jämt och vet ju aldrig vad som ska hända nästa dag.
Hoppas tonfisken och alla fenor mår bra.
Kram Stina

Elsa och Helena sa...

Hej Snygging, självklart kommer jag bara ett aber måste söka om semester. Men det tror jag absolut kommer att ordna sig:)

KRAMAR

Hajan sa...

Det låter trevligt men jag vet att
det ej går att genomföra.
Men jag hoppas att De som är friska och krya kan komma med-Kram från mig

Cajsas Faster sa...

Åh det låter jättekul Viola! Vilken superfixare du är:) Jag har bokat in den dagen så jag kommer gärna!

Kram Marie!

Country Hill sa...

Bästaste Viola, förra årets bloggträff var ju så himla rolig en av sommarens höjdpunkter för mig. Vet ju att jag redan är inbokad för annat men ska absolut kolla om det går att byta, ringer dig i morgon vännen. Dagen har ägnats åt monterbygge på trädgårdsmässan så nu är man lite slut.
Ha en fin kväll!
Kramar Lena

Betongglädje sa...

Låter ju toppen! Men är bokad på kvällen!Hoppas att jag kan på dagen men har inte schemat klart ännu!
Återkommer så fort jag vet!
KRAMIS

Anonym sa...

Låter som om det kommer bli en helt otroligt bloggträff;) Önskar jag kunde medverka men är uppbokad;( Men tur att det är en bloggträff för då kommer jag med säkerhet få en uppdatering om vad som försigått under dagen genom alla bloggar;)

Önskar dig en härlig kväll och tänk vad bra att vi har dig som anordnar alla dessa saker. Bloggträff, vårmarknad, fin-loppis mm mm en stor eloge till dig för allt ditt engagemang.

Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Såklart jag kommer :)) Har inte varit runt på några bloggar nu på flera dagar... Dottern var ju hemma, så det blev lite annat :) Och igår var jag på mässa i K-holm...Och idag är jag trött.
Blir ju inte piggare av vädret precis...
Kram
Marie

Home No.1 sa...

Hej Violan, näää jag kan inte i år heller :-(
Sambo har bröllopsfotografering och jag assisterar honom, vill inte svika... Hoppas ni får jättetrevligt! Kram Annica.

Home No.1 sa...

Hej Violan, näää jag kan inte i år heller :-(
Sambo har bröllopsfotografering och jag assisterar honom, vill inte svika... Hoppas ni får jättetrevligt! Kram Annica.

Pysselpalatset sa...

Hej Violan, Jag har ju öppet i butiken... så jag måste avböja... ha det såå trevligt önskar Jeanette....Men snart börjar ju den riktiga loppissäsongen... så du kanske ger dig ut på vägarna... i så fall är du varmt välkommen till Knivsta....kram j