onsdag 11 april 2012

LITE FÖRÄNDRINGAR FÖRNÖJER

Det blir godkväll istället för god morgon, har varit i vattenhålet några dagar och tagit det lilla lugna..gått långa promenader och det uppskattas utav vilde Malte...


Berättade att jag fick idiotrycket i fredags när det snöade...vände upp och ner på hela Bossgård, fixade till köket...kommer bilder..satte upp hyllor i bibblan...kommer bilder..och så möblerades det om lite i sällskapsrummet och här är dom bilderna..lilla bordet från hallen bytte plats med stora skänken och här hamnade drinkbrickan..




Dom här vackra karafferna har stått på en skänk i matsalen men nu fick dom istället ett innehåll :)



 Ibland kan man ju undra vad som fattas en när man flänger omkring som en galning och bara vill göra om...har gjort en del även i vattenhålet dessa dagar..men då mår jag bra...det bästa jag vet...testa nya idéer..



20 st har redan hört av sig om bloggträffen och 10 har redan tackat ja...ser lovande ut, ska bli så roligt att se er här...ni som inte läst om den traditionella bloggträffen kolla föregående inlägg..och kom vet jag...vi brukar ha det supertrevligt ihop..alltid några nya som tillkommer varje år..

Ha en skön kväll..undrar när solen ska komma tillbaka..och vårvärmen...KRAM från Violan

12 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Åååå vad synd att jag inte kan. Det hade varit superkul att vara med på bloggträffen. Attans att man ska vara så fullbokad;)
Får göra ett nytt försök en annan gång.

Kamomilla sa...

Det brukar hända på våren det där, den stora lusten att göra om..

Betongglädje sa...

Härligt att ha några dagar i vattenhålet! Malte njuter förstås av lite miljöombyte!
Jag var på Labbeklubbens prommis i Norrköping i kväll och då träffade jag en bror till Maltegrabben, Viggo hette han.
Ha det gott!
KRAM

Elsa och Helena sa...

Vilket fint idiot ryck du fick...blev ju hellyckat! Nu byter jag länk:) KRAM

Mamma C sa...

Fick ju till det riktigt bra :)
Kram Mamma C

lisashus sa...

Så härligt med lite miljöombyte i Vattenhålet och säkert uppskattas det av Malte!

Så många fina karaffer!
Ser fram emot förändringsbilderna!

Kul när man får ryck och vill göra om! Här har jag inte ens tid att tänka i såna banor...! Liiite trist!
Jättetrist är vädret också - måtte det vända snart!

Kom just hem från Damerna och hoppas kunna sova efter all uppladdning!:)
Kram
Lisa

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Va spännande med Dina förändringsbilder! Ja, vad vore livet om man inte fick greja och förändra..... men i stort är jag nöjd. Men det gäller ju att pyssla till det! Fint med karafferna! T ack för tipset!
Carin

Chokladvillan 1910 sa...

Jädrar vad du har grejjat ;) & fint blir det !
Ha en härlig vecka !
Kram Anki

Photo by Maria sa...

Bara man mår bra så får man ju "lida" av vad som ;)

Fint blir det i vilket fall..

Kram Mia

Fågel Blå sa...

Härliga bilder från ditt hem!!
Mycket fint!
Kandelabern var underbar!
Hoppas din dag blir fin!
Kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Vad du är bra på och ordna trevliga blogg-träffar, den utflykten ser spännande ut. Fint har du gjort med drinkbrickan, så vackra karaffer. Helt klart ska man använda gamla glas och porslinssaker.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Solstrimmor sa...

Skulle gärna vilja komma men det är 20 mil enkel resa, lite väl långt för mej! Kan tro att ni har trevligt. Skulle vara så roligt att besöka din butik. Kanske, kanske kan jag lura med mej Gubben i sommar?

Kram Eva-Mari